Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Pripravovane nove forum - vytvorte ho spolu s nami

Vaše príspevky z predchádzajúceho fóra...

Pripravovane nove forum - vytvorte ho spolu s nami

Poslaťod TomAnt » Sob Mar 13, 2004 8:17 pm

Caute vsetci, som sa konecne rozhodol, ze dost bolo TXT fajlov a cele forum planujem preklopit na SQL databazu. Forum je rozbehane, a po definitivnom otesteni bude terajsie forum uz len ako read only... V novom fore pribudne veeela veci, pouzil som system identicky so systemom na auto.cz Co vsak potrebujem od vas ako uzivatelov a prispievatelov je vasa psolupraca. Potrebujem zadefinovat jednotlive kategorie a fora, ktore by som na zaciatok nadefinoval. Kategorie som zatial navrhol Technika, akcie, Web, Tuning. V technike by mohli byt povedzme Problemy, Upravy (albo v tuningu) Rady atd... v Akciach jednotlive akcie casom atd... Taaakze kazdy vas prispevok do tvorby struktury noveho fora uvitam, nech je to hlavne podla vasich predstav. Mame na to relativne casu, pretoze engine mi chodi, budem pracovat na grafike tak cca 2 tyzden odhadom. Takze, cakam vase napady, navrhy a komentare. Dik. TomAnt za Mazda626.sk Web
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod TomAnt » Sob Mar 13, 2004 8:22 pm