Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Prevodovka

Vaše príspevky z predchádzajúceho fóra...

Prevodovka

Poslaťod Bootleg » Pia Feb 20, 2004 11:12 pm

Napriek tomu, ze svoju prevodovku som dal servisovat do autorizovaneho servisu Mazda, dal som tam dokonca aj inu z jednej 626-ky, stale mi nechce hladko radit a ide mierne cez zuby. Tak som sa rozhodol, ze skombinujem tri prevodovky na moj motor. Jednu z 1,8, potom z 2,0 a nakoniec z 2,5 V6. Z V6 pouzijem 1., 2., 5. stupen a R, z 2.0 pouzijem 3. a 4. stupen a z mojej povodnej 1.8 tam hodim staly prevod.. :) Tak mi teraz niekto poradte, ci je to OK (aj ked nieje, ja to skusim). Ale myslim si, ze je.. Drzte mi potom palce, oboznamim vas s vysledkom, ale asi az niekedy v lete. Potom ju nastriekam bud na cierno, alebo necham komplet obal pochromovat. To bdue prva faza, potom nastupi nafarbenie alebo pochromovanie krytu hlavy valcov a nafarbenie bloku motora spredu.. :)
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod maztech » Uto Feb 24, 2004 2:04 pm

Ahoj.Chceš to zjednodušit?Jednotka,dvojka a spiatočka je rovnaká vo všetkých troch prevodovkách.Trojka a štvorka z dvojlitra je identická s jednaosmičkou.Píšeš že použiješ stáli prevod z jednaosmičky.Navrhujem Ti,použit celú prevodovku z 1,8 a len tú 5 ku z 2,5.Ovšem to bude do pomala.KL-ová 5a má prevod 0,795 oproti FP-ovej,kde tá hodnota je 0,717.Ale zlepší sa Ti točivý moment,tým pádom zrýchlovanie na 5 e. Rudo.
MazTech for MazdaKlub.sk
maztech
Mazda Technik
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm

Poslaťod Bootleg » Str Feb 25, 2004 4:11 pm

Mm, az na to, ze moja prevodovka z 1,8 je uplne na nic. Preto tam mam teraz z dvojlitra a chcem tam dat naspat z 1,8, ale s novymi ozubeniami a mojim stalym prevodom.A vo workshop manual je info, ze 1,2,5,R je rovnaka na 1,8, 2,0 a 2,5, tak neviem. Skusim v lete doniest vsetky tri a mozes sa s tym pohrat.. :) Hriadele maju rovnaky priemer, alebo ma 2,5 hrubsie? Aby sa to potom dalo napasovat na klukovku a spojku..
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod maztech » Pon Mar 01, 2004 11:03 am

Ahoj.Samozrejme je hrubšia na 2,5 ke.Ako aj poloosi sú hrubšie.A do tretice:aj obal je iný.Startér je z vrchu na KL kovom.
MazTech for MazdaKlub.sk
maztech
Mazda Technik
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm

Poslaťod Bootleg » Štv Mar 04, 2004 4:15 pm

to Maztech: Da sa pouzit len diferencial z 1.8i na 2.0i? Ze by sa prehodil z mojej povodnej prevodovky na novu. A ako je to so synchronizacnymi kruzkami? Daju sa pouzit tie z 2,5i? Aspon na niektore stupne? Takze prehodit jednotlive ozubenia na moju prevodovku asi nepojde, kedze 2,5 ma hrubsie hriadele, ze? Ale myslim, ze prave ozubenia su asi najtvrdsimi castami na automobile.. :) Takze aj ked som parkrat siel cez zuby, tak by sa nemalo nic stat..

[Edited by: Steve on 04-03-2004, 15:16]
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Späť na Staré Forum.Mazda626.sk

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť