Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

nrozumím mému VIN

Vaše príspevky z predchádzajúceho fóra...

Re: nrozumím mému VIN

Poslaťod TomAnt » Pon Feb 16, 2004 2:27 pm

Taaakze, CD nic neporiesilo, co vyplulo je nasledovne:
rok vyroby 1989/08
Int Color: GC8
MSC: GS20SF8
Catalog No. AEGA03
Ext Color: UC
o motore nic... na druhej strane ani moj to nevypluje...

nepytajte sa ma co tie kody znamenaju...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Honza » Pon Feb 16, 2004 8:00 pm

Dabel..No,snad by George poznal,kdyby měl motor 2l 12V s karburátorem od toho 2l 8V se vstřikováním a katem ne?:))
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod George » Uto Feb 17, 2004 1:21 am

Já nemám 12V. Mám klasickej 2.0 I 8V stříkačku s třícestným katalizátorem (66kW/5000).Ten motor je tu někde vyfocenej. Každopádně nebylo by na něm přeci napsáno 2.0 INJECTION kdyby to byl karburátor :).
Kámoše sem se ptal a on má ještě prej ten starej GC 68kW/5800.
Dovezený to bylo z vídně ale přestavba to neni. Bylo to ale bouraný.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Petr » Pon Mar 08, 2004 4:56 pm

Dobrý den vážená společnosti.
Předevčírem jsem koupil Mazdu 626 GW 2.0 DI.
V techničáku mám 66kW, přičemž na Vašich stránkách se píše že dělali 74 kW a u další modernizace je překlep 18 kW. V inzerátech je prakticky jen 74kW. Kde se vzal u mne motor s 66kW?
VIN JMZGW69T201208713.
Co znamenají ta písmenka a číslice?
Díky
Petr
 

Poslaťod dabel » Uto Mar 09, 2004 10:55 am

Ahoj Petr, dakujem za zistenie preklepu. Spravne ma byt samozrejme 81kW ;) 66kW... hm... 66kW motor nie je nikde spominany a preto si myslim, ze bud islo o motor vyrabany len par mesiacov po zavedeni TDID do vyroby, alebo ide o motor upraveny pre urcity trh, kde kvoli danovemu zvyhodneniu (platenie dane podla vykonu) mohol byt vykon znizeny na 90k - mozno len "administrativne". Mas nejake spravy, odkial pochadza prave Tvoja Mazda?

PS: Dufam, ze Mazdicku nafotis a pridas k nasim klubovym!
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod dabel » Uto Mar 09, 2004 11:44 am

Este doplnok: pozeral som http://www.mobile.de a http://www.autoscout24.de a nechal si vyhladat len TDID s 66kW. Vysledok: a) prve modely TDID (07-09/98) b) taxik
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Petr » Uto Mar 09, 2004 2:14 pm

Díky za okamžitou odpověď.
Potvrdily se mé obavy, koupil jsem to na http://www.tonycar.cz, kde to inzeroval jako ročník 2001, v kupní smlouvě je rok výroby 2000, ale v original TP je Datum der Genehmigung 27.9.1999. Podle téhož TP vypadá zavedení do provozu 30.11.2000. Takže vracet už to asi nebudu, snad se menší výkon projeví na menší spotřebě (to byl důvod koupi dieselu) a nebudou s tím technické problémy, ale na rozbití huby to skoro je.
Vím že důvod koupi dieselu bude některými členy Vašeho klubu zavržen, taky se mi těžce loučí po letech s Nissanem Primerou 85 kW, ale když peníze jsou až v první řadě.
Jinak je to dokonce 7-místný kočár, jezdil na letišti než ho prý opřeli do příkopu, až sleze sníh (a nasadím Al wheels) nafotím a přidám do klubu.
Petr
 

Poslaťod Petr » Uto Mar 09, 2004 2:47 pm

A co mne ještě zmátlo - masku už to má tu novou po facelift v r. 2000
Petr
 

Poslaťod dabel » Uto Mar 09, 2004 4:27 pm

Datum der Genehmigung to je vlastne schvalenie daneho modelu do prevadzky. 30.11.2000, to je rocnik 2001, t.j. uz po facelifte. Kedze jazdil na letisku, ide zrejme naozaj o taxi verziu so znizenym vykonom. Inak si myslim, ze velky rozdiel tam nebude a 66kW moze mat lepsi zatah odzdola, ak bola naozaj pre taxiky mierne upravena pre premavku najma v meste. A mala by byt lepsia zivotnost a asi aj nizsia spotreba. Za diesel Ta nezavrhujem, je to volba skor rozumom ;) Inak medzi oboma 626 som vlastnil tiez Primeru, aj ked len 1.6 ;)

Na fotky sa uz tesime ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Predchádzajúci

Späť na Staré Forum.Mazda626.sk

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť