Ak trvas na komprexe, tak ten je jedine v GE. Neviem, podla mna sa s modernymi priamovstrekovymi dieselami nemoze porovnavat, predsa len ma uz par rokov. Ak naozaj najazdis vela, GF s TDID by mohlo byt dobrou volbou. Ked si predtym jazdil s VW-TDI, prekvapi Ta, ako dobre ide do otacok a nevadne: po prekonani turbodiery okolo 1800rpm taha az do cerveneho pola. Kamarat ju kupil nedavno (akorat sa nevieme dohodnut na fototermine pre vstup do klubu) s udajne 39000km (ukazalo sa, ze ma podstatne viac, okolo 100tkm, ale to je vedlajsie), kombik rocnik 99, 100 konikov. Asfalt to netrha, ale zvezenie je to solidne (po facelifte pridali VTG, takze mala 110k). Ten kamarat si ju nevie vynachvalit, kazdy tyzden otoci BA-Praha a naspat, k tomu cez vikendy lyzovacky a nie je najmensi problem. Inak moja Mazdulka GF ma momentalne natocene 123000km, cize uz 70000km sme spolu nabrazdili (pred Vianocami 2500km za dva dni - Francuzsko na otocku
. Problemy veskere zadne: spinava skrtiaca klapka (prejavovalo sa to tym, ze isiel tazko stlacit po studenej noci plynovy pedal - len prve slapnutie, potom vsetko OK) a teraz cez Vianoce prasknute sklo na spatnom zrkadle (po zapnuti vyhrievania). Inak jazdi, jazdi, jazdi, jazdi a jazdi
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)