Gratulujem ku kupe tohto nadherneho auta a prajem spokojne a stastne kilometre!
1. Trasenie auta (volantu) moze sposobovat vela veci, a to napr. riadenie, loziska, naboje, homokineticke klby, zle tlmice atd. Nechal by som to co najskor skontrolovat v odbornom servise Mazda.
2. Klepanie po nastartovani je sposobovane hydraulickymi vymedzovacmi vole ventilov. Ak po chvili prestane motor klepat, tak je este vo vynikajucej kondicii. Ak neprestane, tak sa dostal do klasickeho stadia ako kazdy iny motor v 626-kach. Bola to ich slabina. Motoru to nijako neuskodi, moze sa nebadatelne znizit vykon a zvysit spotreba (v extremnom pripade). Ale netreba sa s tym trapit, pokial to klepanie nie je extra silne. To potom moze byt sposobene nizkou hladinou oleja. Ak je v norme, teda pri zavrenej kapote len mierne, tak je to OK. V motore je 24 tychto HLA. Klepat moze len zopar, ale ich vymena je dost draha. Jedno HLA stoji pribl. 1200 Sk.
3. Olej v prevodovke treba menit, ak je to auto kupene z druhej ruky, tak by som nevahal a dal ho vymenit pri najblizsej navsteve servisu, pokial k automobilu nebola dodana servisna knizka a nie su v nej zaznamy o vymene oleja v prevodovke a motore.
Inak keby boli nejake problemy s prevodovkou, alebo by trebalo nahradne diely na motor V6, mam na predaj prevodovku r.v. 1997, najazdenych 21000 km a motorove casti. Viac info na
mailto:steve@mazda626.sk[Edited by: Steve on 15-01-2004, 20:28]