VW TDI je uz moderny priamovstrekovy diesel, 66kW este nie je "vytuuuneny" na strasne vykony, takze unho by som sa problemov so zivotnostou neobaval - skor stoceneho tachometra, pekny zachovaly kusok najdes len velmi tazko. A hlavne NEBRAT auto, ktore malo chiptuning!!! Japonci robia poriadne diesle az cca. od 98 (TDID v 626GF sa uz da). Takze ked starsieho Japonca, tak benzin. Comprex je unikatny motor, ale 55kW na tak velke auto je malo, spotreba taktiez nepatri medzi najlepsie medzi dieslami (TDI66kW je asi najuspornejsi TDI od VW). Na druhej strane, vsetko ostatne okrem motora je "typicka Mazda", kde odchadza len maloco, zatialco VW Passat moc spolahlivostou nevynika - problemy s elektronikou, dost casto dokonca roztrhnuty rozvodovy remen obzvlast u TDI motorov. U Mazdy je riziko ukradnutia v porovnani s VW takmer nulove. Na TDI66 ale zase zozenies diely na kazdom vrakaci
) Je to na Tebe - ja by som zobral 626tku v benzine
)
Takze cisto k Tvojej otazke: TDI 66kW podla mojho nazoru je lepsi ako Comprex. Passat '96 je ale horsie auto ako 626 '95.
[Edited by: dabel on 09-12-2003, 09:01]
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)