Ahoj, mam malicky problem. Mesiac dozadu som kupil GE a snazim sa odstanit posledne detaily nahlodane zubom casu. Kedze auto mi od zaciatku "zahyba" do lava, uspokojil som sa s tvrdenim, ze to bude geometria, pripadne nevyvazene kolesa. Po kontrole vsetkych "detailov" som dal spravit geometriu a ...nezabralo. Pri mojom obvyklom stasti (ak kupim zeleznu gulu, aj ta bude pokazena) zacinam byt trochu skepticky a podozrievat byvaleho majitela s utajenej havarie. Autoriz. servis Mazda prezrel ramy, napravnicu, atd., ziadna stopa po rovnani, ani havarii. Su taktiez schopni spravit laserovu geometriu a zmerat odstup naprav, pri diagnostike tlmicov sa vsak zistilo, ze lavy predny tlmic je uplne defektny, co sprevadza aj hlasite klepanie pri rychlej/ostrej zakrute vpravo, tak isto ostry kovovy zvuk aj pri "lezernom" zideni z obrubniku. Co sa tyka konstrukcie a udrby aut som laik v zaciatkoch, odchovany na sluzobnych vozoch, udrovanych vzdy v perfektnom stave. Teoreticky mi vsak akosi nevychadza, ze by odpaleny tlmic mohol mat vplyv na geometriu, resp. na mierny tah auta vlavo. Na druhej strane, ak je auto v "zabere" na rovnej vozovke, chvilu ide rovno, pri nerovnostiach, pripadne vo vacsej rychlosti mi zase zacina "zahybat". Je mozne, ze tuto neprijemnost sposobuje tlmic?? A ak ano, moze to mat aj dalsie nasledky pri oddialovani opravy?
mazda626/r.97/18i 16V/66kW/hatchback