Nové koncepcie pohonu áut
Napísal: Sob Apr 28, 2007 11:09 pm
Cital som zaujimave info ..a myslim ze TOTO JE krok buducnosti..
Chevrolet predstavil v Detroite nejaky voz ktory ma dva motory..ale neni to ako toyota prius...
Primarny pohon je elektricky motor..ten na dobite ide nejakych 70-80 km..dojazd..
maximalka auta je okolo 180 km/h co je pohodka..zatim vsjo jasno.
Zaujimave je ale riesenie ze sa da normalne natankovat benzin a benzinak sa toci konstantnymi, idealnymi otackami nejakych 2700 a nerobi nic ine len priebezne dobija bateriu..ta potom napaja elektricky motor..takto mozete zrychlovat..brzdit..atd..jazdit dynamicky..ale benzinak proste toci konstante a dobija si.
Moc sa mi toto riesenie paci..
Podstata riesenia spociva v tom ze sice sa zda ze spotreba benzinu klesla o 40 percent..nie je to tak zo statistickeho hladiska...vacsinou totiz jazdime v meste ..denne nie viac ako tych 50-70 km..to staci na kazdodenne dobitie doma..takze nadrzka s benzinom je vlastne len na dlhe cesty..
Na zaver.spotreba pri tomto pohone = 4,5 litra benzinu na 100 km...ta nekup to
Chevrolet predstavil v Detroite nejaky voz ktory ma dva motory..ale neni to ako toyota prius...
Primarny pohon je elektricky motor..ten na dobite ide nejakych 70-80 km..dojazd..
maximalka auta je okolo 180 km/h co je pohodka..zatim vsjo jasno.
Zaujimave je ale riesenie ze sa da normalne natankovat benzin a benzinak sa toci konstantnymi, idealnymi otackami nejakych 2700 a nerobi nic ine len priebezne dobija bateriu..ta potom napaja elektricky motor..takto mozete zrychlovat..brzdit..atd..jazdit dynamicky..ale benzinak proste toci konstante a dobija si.
Moc sa mi toto riesenie paci..
Podstata riesenia spociva v tom ze sice sa zda ze spotreba benzinu klesla o 40 percent..nie je to tak zo statistickeho hladiska...vacsinou totiz jazdime v meste ..denne nie viac ako tych 50-70 km..to staci na kazdodenne dobitie doma..takze nadrzka s benzinom je vlastne len na dlhe cesty..
Na zaver.spotreba pri tomto pohone = 4,5 litra benzinu na 100 km...ta nekup to