Moderátor: George
Steve píše:Mám otázku: Pri výmene remenice a zotrvačníka za odľahčené, vyrobené z hliníka 6061-T6 a CNC opracované, je potrebné robiť ďalšie zásahy, ako napr. vyváženie kľukového hriadeľa a podobne?
Honza píše:To si necháš dělat sám,nebo se to dá někde koupit?Ten setrvák bude komplet z hliníku?Jak je to pak ze spojkou?Ten hliník to nemůže přece vydržet ne?
Jinak se to vyvažuje v prvovýrobě jako komplet..setrvák,klika,řemenice společně..proto je potřeba to vždycky montovat tak jak to bylo..Při výměně za jinej kus už ne,nevyplatí se kvůli tomu rozdělávat motor,ale ten díl co se na to montuje musí být vyváženej sám o sobě.
Steve píše:Honza píše:To si necháš dělat sám,nebo se to dá někde koupit?Ten setrvák bude komplet z hliníku?Jak je to pak ze spojkou?Ten hliník to nemůže přece vydržet ne?
Jinak se to vyvažuje v prvovýrobě jako komplet..setrvák,klika,řemenice společně..proto je potřeba to vždycky montovat tak jak to bylo..Při výměně za jinej kus už ne,nevyplatí se kvůli tomu rozdělávat motor,ale ten díl co se na to montuje musí být vyváženej sám o sobě.
Dá sa to kúpiť z USA, materiál som popísal hore, vraj by to malo byť OK, je to oveľa ľahšie, ako originálna remenica.. veď práve, že sa to vyvažuje pri prvovýrobe, aj keď sú nové diely vyvážené sami o sebe, tak ako komplet to potom vyvážené byť musí, alebo nie?
Honza píše:A je to určený na normální ježdění?Není to jenom pro závodní úpravy?Aby pak nebyl problém s volnoběhem a podobně..O kolik to má být lehčí?
No při té výměně třeba setrvačníku se to pak už nevyvažuje.Nevyplatí se rozebírat motor..pokud je ten setrvák vyvážen sám o sobě,tak se nějaká ta nepřesnost toleruje.Nechat to dělat komplet se vyplatí jenom když děláš komplet motor,nebo na závody..
Steve píše:Honza píše:A je to určený na normální ježdění?Není to jenom pro závodní úpravy?Aby pak nebyl problém s volnoběhem a podobně..O kolik to má být lehčí?
No při té výměně třeba setrvačníku se to pak už nevyvažuje.Nevyplatí se rozebírat motor..pokud je ten setrvák vyvážen sám o sobě,tak se nějaká ta nepřesnost toleruje.Nechat to dělat komplet se vyplatí jenom když děláš komplet motor,nebo na závody..
Jasné, je to určené pre normálne jazdenie, len je to odľahčené.. Má to byť ľahšie o približne 70% oproti pôvodnému dielu.
OK, veď uvidím, keď to nahodím, ako to pôjde, keď sa mi to nebude páčiť, tak rozhodím motor a nechám to vyvážiť..
Tady sou na to profíciSteve píše:Mám otázku: Pri výmene remenice a zotrvačníka za odľahčené, vyrobené z hliníka 6061-T6 a CNC opracované, je potrebné robiť ďalšie zásahy, ako napr. vyváženie kľukového hriadeľa a podobne?
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť