Moderátor: George
Honza píše:Tak mě tak napadlo když jsem četl etzolda kde píše že bloky jsou stejný..Což by asi souhlasilo,vrtání mají ty motory stejný,akorát 2.2 má větší zdvih...Šla by přehodit 16V hlava na motor 2.2 ? Jestli by to pak nemělo nějakej nesmyslnej kompresní poměr nebo podobně..případně jestli vůbec ty bloky jsou opravdu stejný.. To by byl totiž super tuning ne?:o)
majki píše:Honza píše:Tak mě tak napadlo když jsem četl etzolda kde píše že bloky jsou stejný..Což by asi souhlasilo,vrtání mají ty motory stejný,akorát 2.2 má větší zdvih...Šla by přehodit 16V hlava na motor 2.2 ? Jestli by to pak nemělo nějakej nesmyslnej kompresní poměr nebo podobně..případně jestli vůbec ty bloky jsou opravdu stejný.. To by byl totiž super tuning ne?:o)
16V hlavu na 12V motor??? :
Honza píše:Co se směješ vole.. : Blok by měl být stejnej..Jde jenom o to,jak to doladit..jiný kladky a podobně na rozvoďák..A jestli dát řídící jednotku ze 16V nebo 12V..Ale mohlo by to bejt zajímavý..Pointa je,že by zůstalo stejný číslo motoru,a nakonec by se motor ani nemusel vydělávat ven..
dabel píše:Honza píše:Co se směješ vole.. : Blok by měl být stejnej..Jde jenom o to,jak to doladit..jiný kladky a podobně na rozvoďák..A jestli dát řídící jednotku ze 16V nebo 12V..Ale mohlo by to bejt zajímavý..Pointa je,že by zůstalo stejný číslo motoru,a nakonec by se motor ani nemusel vydělávat ven..
Ono v principe tam mozes dat cokolvek, ved vsetko to ma 4 kolesa... : : :
Vazne: to nikdy nerozbehas. Ked chces viac konikov, praskni tam motor 2.2i-12V turbo. Splasit by sa mal dat z nejakeho Fordu Probe, tych u nas par pobehovalo.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť