Napísal:
Pia Sep 29, 2006 1:24 pm
od Lobo
FISHkaa píše:Lobo píše:me se doma vali workshop manual na M6, tak jestli by byl zajem tak ti ho muzu poskytnout....
ahoj, moc rad bych ho mel, co proto muzu udelat
muzu ti ho smahnout na cd, coz si myslim ze kvuli 50mb nema cena..
popripade vymenit za tvou pritelku nebo manzelku
daleko jednodusi bych ale videl kdyby sis me odchytnul na icq a ja ti udelam na kompu FTP pristup a ty si to stahnes
Napísal:
Sob Sep 30, 2006 9:56 pm
od FISHkaa
50MB za manzelku?!? to promyslim...
Navrhuji nejaky oblibeny mok na nejakem srazku?
Chytnu si te a nabidku eFTiPka beru. Mozna by stacilo to ZIPnout a poslat pres
http://www.uschovna.cz . Muj mail je pavel.ryba /@/ gmail.com
dik, sem jeden uzel
Re: Dotazy zvídavého nováčka ;)
Napísal:
Uto Nov 06, 2007 9:13 pm
od miro7618
Ahoj, no aj ja mám Mazdu 6 2.0 len veľmi krátko ale už niečo som zistil.
Manuál je aj na tomto fóre odkaz, tuším niekto chcel na M3 a tam je potom na tej ruskej stránke aj na M6 stiahol som aj je OK v EN jazyku.
NA VAG-Com zabudni alebo rob cez VAG-COM profi HEX-CAN. lebo M6 má zbernicu CAN Bus a nie ISO9141 ako to je na WV, Škoda... seat.. atď ta ISO je staršia pomalšia ide len na 10,4 kbit/s.
CAN používa 1 Mbit alebo 500kbit/s to je najnovšia zbernica a časom budú aj ostatne automobilky používať CAN Bus.
Tá zbernica nepoužíva veľmi jednoduchý protokol a úrovne ako ISO9141 0V a 12V. ale používa 2,5V potom 1,5V a potom 3.5V treba na to iný prevodník nie taký starý ako si používal.
Zásuvka je štandard OBD-2 len na komunikáciu sa používajú iné sig. nie K-Line a L-Line. Používa sa CAN-H a CAN-L. tak isto na iných pinoch.
Zásuvka je po volantom. Tak veľa úspechov.
Zoom-Zoom. Miro.