Stránka 2 z 2

PoslaťNapísal: Pia Sep 29, 2006 1:24 pm
od Lobo
FISHkaa píše:
Lobo píše:me se doma vali workshop manual na M6, tak jestli by byl zajem tak ti ho muzu poskytnout....


ahoj, moc rad bych ho mel, co proto muzu udelat ;) :koule


muzu ti ho smahnout na cd, coz si myslim ze kvuli 50mb nema cena..
popripade vymenit za tvou pritelku nebo manzelku :koule :presne
daleko jednodusi bych ale videl kdyby sis me odchytnul na icq a ja ti udelam na kompu FTP pristup a ty si to stahnes :ha:

PoslaťNapísal: Sob Sep 30, 2006 9:56 pm
od FISHkaa
50MB za manzelku?!? to promyslim... :koule :lol Navrhuji nejaky oblibeny mok na nejakem srazku? :mrk
Chytnu si te a nabidku eFTiPka beru. Mozna by stacilo to ZIPnout a poslat pres http://www.uschovna.cz . Muj mail je pavel.ryba /@/ gmail.com :mrk dik, sem jeden uzel :tlesk:

PoslaťNapísal: Ned Okt 01, 2006 8:44 pm
od Lobo
vyreseno :zit

pochval za me manzelku :mrk :presne

Re: Dotazy zvídavého nováčka ;)

PoslaťNapísal: Uto Nov 06, 2007 9:13 pm
od miro7618
Ahoj, no aj ja mám Mazdu 6 2.0 len veľmi krátko ale už niečo som zistil.

Manuál je aj na tomto fóre odkaz, tuším niekto chcel na M3 a tam je potom na tej ruskej stránke aj na M6 stiahol som aj je OK v EN jazyku.

NA VAG-Com zabudni alebo rob cez VAG-COM profi HEX-CAN. lebo M6 má zbernicu CAN Bus a nie ISO9141 ako to je na WV, Škoda... seat.. atď ta ISO je staršia pomalšia ide len na 10,4 kbit/s.

CAN používa 1 Mbit alebo 500kbit/s to je najnovšia zbernica a časom budú aj ostatne automobilky používať CAN Bus.
Tá zbernica nepoužíva veľmi jednoduchý protokol a úrovne ako ISO9141 0V a 12V. ale používa 2,5V potom 1,5V a potom 3.5V treba na to iný prevodník nie taký starý ako si používal.

Zásuvka je štandard OBD-2 len na komunikáciu sa používajú iné sig. nie K-Line a L-Line. Používa sa CAN-H a CAN-L. tak isto na iných pinoch.

Zásuvka je po volantom. Tak veľa úspechov.

Zoom-Zoom. Miro.