Stránka 3 z 3

PoslaťNapísal: Str Sep 06, 2006 3:54 pm
od Harry FE3
Udělat v čr?

PoslaťNapísal: Str Sep 06, 2006 4:04 pm
od Lobo
udelat v cr :)

PoslaťNapísal: Štv Sep 28, 2006 1:53 am
od aniel
pripajam sa k nazorom Maca222... vsetko napisal pravdivo ako keby z mojich ust vyslo :-) :-)

ja som dal kat von, auto nabralo uplne iny zvuk medzi 3000-4000 rpm, do kopca islo uplne mizerne, ale ked sa zohrialo plamene isli vonku jak salene, dlhe asi tak 1 meter, ale urcite tam bol dojebany predzapal... podla mna od kazdeho auta to zavisi individualne s tym katalyzatorom... je zas fakt ze po tvojich 200 tis. km je asi uplne zaneseny takze by tam bodlo nieco priechodnejsie...

ono nakoniec japonci co tam ten kat dali nesu blbi, a urcite ma svoju funkciu, neni to tam len kvoli emisiam... + presne ten protitlak je problemovy, a s tymi rezonatormi a neviem cim skusenosti nemam cize neviem povedat, ale na dalsom aute kat urcite von nepojde, ked uz tak na mieru robene potrubie az po koniec + zvody tiez na mieru... splni to urcite vacsiu funkciu ako fusovat do potrubia sam, dat ruru miesto katu, prip. vybrat stredovy tlmic taktiez, a miesto koncoveho daj nejaky plnopriechodovy, tym sa vsetko len doserie, ale vela ludi to robi, a myslia, ze je je to cool :-)

PoslaťNapísal: Ned Nov 26, 2006 10:27 pm
od pajo106
nahodou som sa tu nachomejtnul, a kua nechapem kde na taketo info chodite.... nemam sice mazdu, ale japonca ano, teda vlastne 3ks... s katom aj vyfukom som parkrat maturoval, moje poznatky su doteraz taketo: auto bez katu neprejde emiskami! mam vyskusane na 2 ks. dokonca neprejde ani s malou netesnostou niekde na vyfuku. auto bez katu smrdi, jednoducho je to citit. ako zigulik alebo skodula...mam potvrdene od Panov mechanikov z toyoty, hondy aj inych "neznackovych" ze za normalnych okolnosti vydrzi kat cca 300tkm. to ze sa ucpe alebo vysype je viacmenej nezmysel, najprv prestane fungovat na chemickej baze, az dlho, dlho potom sa moze prepalit. na dvoch mojich autach ktore maju 200 a 260.tis km su povodne katy a su funkcne, ciste, plnopriechodne. na tretom aute, ktore som kupil s nezistenym poctom km (moj odhad cca 400-450 tis. km) bol len obal katu, bud ho niekto vykuchal, alebo sa vysypal... ale skor sa priklanam k prvej variante. original stoji (asi 30cm s prirubami) okolo 10.000. Bosal ma stal 3, je v podstate ten isty, len ho bolo treba navarit medzi priruby. na tomto aute som skusal dat najprv rovnu trubku, bolo to lepsie ako s vykuchanym katom, ked som ale dal bosal, auto nenormalne ozilo v spodnom a strednom pasme otacok, stichlo (so seriovym aj sportovym vyfukom), klesla spotreba o 1,5 litra na normal. preslo emiskou. ako tu pisal tusim maco, o hodnotach lambda 1 atd... toto nema s katom nic spolocne. tato hodnota len poukazuje na spravnu/nespravnu cinnost lambdy, riadenia zmesi atd... aj bez katu mala lambda hodnotu 1 aj snim, napriek tomu raz nepresla a druhykrat ano! atd.... atd... neviem kde na SK stale vznikaju taketo myty o lambdach, katoch atd....studovat!

PoslaťNapísal: Pon Nov 27, 2006 1:28 am
od George
Proč odstraňovat katalyzátor probůh?? Já jsem to třeba vyřešil následovně. Starý jsem vyhodil a na svoje GD jsem koupil nový ale sportovní. Má o 30% lepší průchodnost a emise mám jak u nového auta páč katík je nový. Projdu technickou a ulehčil jsem autu.
Spokojenost pro všechny :-)

Odstranit kat je prasečina!!

PoslaťNapísal: Pon Nov 27, 2006 1:31 am
od Bootleg
pajo106 píše:nahodou som sa tu nachomejtnul, a kua nechapem kde na taketo info chodite.... nemam sice mazdu, ale japonca ano, teda vlastne 3ks... s katom aj vyfukom som parkrat maturoval, moje poznatky su doteraz taketo: auto bez katu neprejde emiskami! mam vyskusane na 2 ks. dokonca neprejde ani s malou netesnostou niekde na vyfuku. auto bez katu smrdi, jednoducho je to citit. ako zigulik alebo skodula...mam potvrdene od Panov mechanikov z toyoty, hondy aj inych "neznackovych" ze za normalnych okolnosti vydrzi kat cca 300tkm. to ze sa ucpe alebo vysype je viacmenej nezmysel, najprv prestane fungovat na chemickej baze, az dlho, dlho potom sa moze prepalit. na dvoch mojich autach ktore maju 200 a 260.tis km su povodne katy a su funkcne, ciste, plnopriechodne. na tretom aute, ktore som kupil s nezistenym poctom km (moj odhad cca 400-450 tis. km) bol len obal katu, bud ho niekto vykuchal, alebo sa vysypal... ale skor sa priklanam k prvej variante. original stoji (asi 30cm s prirubami) okolo 10.000. Bosal ma stal 3, je v podstate ten isty, len ho bolo treba navarit medzi priruby. na tomto aute som skusal dat najprv rovnu trubku, bolo to lepsie ako s vykuchanym katom, ked som ale dal bosal, auto nenormalne ozilo v spodnom a strednom pasme otacok, stichlo (so seriovym aj sportovym vyfukom), klesla spotreba o 1,5 litra na normal. preslo emiskou. ako tu pisal tusim maco, o hodnotach lambda 1 atd... toto nema s katom nic spolocne. tato hodnota len poukazuje na spravnu/nespravnu cinnost lambdy, riadenia zmesi atd... aj bez katu mala lambda hodnotu 1 aj snim, napriek tomu raz nepresla a druhykrat ano! atd.... atd... neviem kde na SK stale vznikaju taketo myty o lambdach, katoch atd....studovat!


JJ, no vies, niekedy je zbytocne sa tym zaoberat a tuneri nech tunia. A protitlak je tiez slovo, ktore musis pouzit, lebo inak nikto nepochopi, o com hovoris, ked povies nieco o prudeni vzduchu (plynov), roznych moznostiach.. Proste ako si povedal, ludia by mali najprv studovat a potom pustat do sveta 'perly'. IMHO & PEACE. :)

PoslaťNapísal: Pon Nov 27, 2006 2:14 pm
od Lobo
tak ono hlavne lambda pred katem to ani ovlivnovat nemuzu, ale pokud je jedn az katem tak ano :)
Jinak ja mam 6aut, na zadnym nemam kat(jen trubky) a emisema prosly legalne vsechny az na jedno :)
Ale stim studovanim souhlasim,backpress,uhly,rozmery to jen zacina :mrk

Re: katalyzator out?

PoslaťNapísal: Uto Mar 18, 2008 8:10 pm
od miko613
Niekto tam pisal ze katalyzator vydrzi tak 180 000 km

ja som bol nedavno na emisnu nam na svojom xedosiku 9 namrdane 278 000 km a včul hodnoty vam vypišem z protokolu.

kontrolovany parameter určena hodnota namerana hodnota
teplota motora °C 80.0 80.0
volnobežne otačky min-1 550.0-750.0 600.0
obsah CO % 0.5 0.23
obsah HC ppm 100.0 19.0
zvyšene otačky nim-1 2500.0-3000.0 2690.0
hodnota lambda 0.97-1.03 1.0

no co k tomu dodat je to mazda,a to som este nedavno menil sviečky a kaplo mi trochu oleja do spalovacieho priestoru,a ked som ju natočil tak zahulila,že som nevidel čo bolo za autom.

Moj nazor? stavil som na kvalitu a dufam že som sa nemýlil. :palec

vela štastých km všetkým.

Re: katalyzator out?

PoslaťNapísal: Str Mar 19, 2008 7:09 pm
od PePa
Tak sa tiez pochvalim, prave som prisiel z technickej kontroly a vsetko O.K. Najazdenych 230 000 km a katalyzator tiez este stale v poriadku. :jupi

Re: katalyzator out?

PoslaťNapísal: Pon Sep 22, 2008 12:33 pm
od ALPHANUMERIC
chlapi ja sa tiez spytam ak mozem........ja mam potrubie tak ako ma byt len zadny tlmic vyfuku ten posledny nema su tam len trupky a koncouky ......serem s tym motor?????? :hmmhmm

Re: katalyzator out?

PoslaťNapísal: Str Máj 26, 2010 9:21 pm
od peter306
to je sice pekne toto vsetko ale co nato lambda ked vyhodite kat? ja ju mam uz tak dodbranu tu lambdu ze mam kabliky snej skoro zlomene...a kat je uz pravdepodobne urcite out...tak co spravit? mam tam aj rezonator ale nechcem velmi do toho vrazat.niekto vravi aj nechat kat ale vymlatit s neho to vnutro.je to dobry napad?alebo ozaj dat trubku holu pripadne rovno zase dalsi kat?.diky