Stránka 1 z 2

FE3

PoslaťNapísal: Str Máj 24, 2006 7:13 pm
od Harry FE3
Víte,že motor FE3 má variabilní délku sání?

Obrázok

PoslaťNapísal: Str Máj 24, 2006 7:53 pm
od Michal 4WS
:shock :shock :shock
Taká technika ? :o)

PoslaťNapísal: Str Máj 24, 2006 9:51 pm
od Harry FE3
Taky jsem čuměl!Proto ten zátah ve 4500RPM...

PoslaťNapísal: Str Máj 24, 2006 10:19 pm
od Michal 4WS
Veď sa mi aj zdalo, že dáka zmena tam nastala ......
Máme teda super ĆOOL autá :mrk
Inak som zistil že moja CICA so 4WS má 109kw :hura

PoslaťNapísal: Str Máj 24, 2006 11:36 pm
od Lobo
jasne ze vime a dlouho, VICS maji i mx3 a 323F motory :o)

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 1:10 pm
od Bill
Harry FE3 píše:Taky jsem čuměl!Proto ten zátah ve 4500RPM...

A možno ani preto sa tak "nepučia" pri nižších otáčkach na vyššom prevodovom stupni.

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 1:14 pm
od Harry FE3
Taky si myslím Bill.Jinak jsem fakt překvapen.Ten motor je prostě na ty léta super.

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 1:24 pm
od Michal 4WS
Harry ! Keby len motor ........... :mrk !

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 1:27 pm
od TomAnt
Michal 4WS píše:Harry ! Keby len motor ........... :mrk !

Jo jo, napriklad take elektronicky nastavovacie tlmice, ako som mal ja, to sa ani dnes nevidi...

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 1:32 pm
od Michal 4WS
... aj také 4WS :mrk

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 1:44 pm
od Harry FE3
Hlavně ten motor!A taky úroveň výbavy...Ale podvozek nic moc.

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 1:52 pm
od TomAnt
Harry FE3 píše:Hlavně ten motor!A taky úroveň výbavy...Ale podvozek nic moc.

Tak ale nebolo to konstruovane ako zavodne alebo sportove auto, ale ako rodinne...

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 1:54 pm
od Harry FE3
Jasně Tome,ale na tu dobu prot tomu asi žádná,ale v dnešní době mají rodinná auta takový podvozky,že to ani není možný.Taky to srovnávám se svým pidi malým prvním autem Golfe I kterej měl taky super podvozek.Prostě nezdá se mi povedenej.Auto je šíleně nedotáčivý,ale extrémně.No a o origo podvozku nemluvě,to je nebezpečí samo.V kritických situacích nechci vědět,jak by se to auto chovalo..

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 4:20 pm
od Lobo
Harry FE3 píše:Ten motor je prostě na ty léta super.


tak tak, souhlasim.
Hlavne jeho potencial pro upravovani, jen seriova klikovka vydrzi vykony kolem 210hp a pro blok motoru neni problem 1000hp :mrk

PoslaťNapísal: Uto Máj 30, 2006 4:57 pm
od Harry FE3
Jak to VICS vubec funguje??? Jinak je to trochu tady,ale anglicky... http://www.mx6.com/forums/showthread.ph ... hlight=fe3