Stránka 3 z 5

PoslaťNapísal: Štv Feb 02, 2006 9:58 am
od Enzo
Ešte by ma zaujímalo, z čoho by som tam dal zadnú nápravu, resp. ako tam dať kotúčové brzdy. V6 GT je jedna možnosť. Je aj nejaká iná?

PoslaťNapísal: Štv Feb 02, 2006 11:52 am
od Bootleg
Ano, z inej F-ky V6. :lol Hehee, preco by si chcel inu moznost, ked F-kovy podvozok je uplne skvely? Hlavne tam potom treba dat aj tlmice zo sestvalcovej F-ky, ktore maju v sebe vratne pruziny.

PoslaťNapísal: Štv Feb 02, 2006 12:04 pm
od Enzo
Veď to je to. To by asi fakt chcelú nejakú totálku a urobiť prestavbu.

PoslaťNapísal: Štv Feb 02, 2006 1:35 pm
od Bootleg
No jedine tak.. doniest z Nemecka bez papierov, povyberat vnutornosti, prehodit na tvoje auto a hotovo.. Pracicka tak na dva tyzdne (aj s odskusanim).

PoslaťNapísal: Štv Feb 02, 2006 2:27 pm
od Enzo
Presne to som mal na mysli. Už len zohnať nejakú mordu. Len na autoscoute ani mobile.de nič nie je.

PoslaťNapísal: Uto Feb 07, 2006 12:45 am
od Lobo
pokud das brzdy z V6 tak se meni roztec a hlavne musis vymenit celou napravu, protoze senkly nepasnou..
My jsme pouzily brzdy z VR4(dobredu), jsou o neco vetsi nez z GTcka... Vzadu jsou napravy z MX3 i s brzdama(celkove je naprava pevnejsi)..

Tlumice jsou koni(stavitelna vyska i tuhost) pruziny od H&R...

PoslaťNapísal: Uto Feb 07, 2006 10:18 pm
od pete
Enzo píše:Presne to som mal na mysli. Už len zohnať nejakú mordu. Len na autoscoute ani mobile.de nič nie je.

od chlapcov co cestuju za robotou cez germaniu mam spravy, taka buracka spredu okolo 1000eur

PoslaťNapísal: Str Feb 08, 2006 7:03 pm
od Lobo
pete04 píše:
Enzo píše:Presne to som mal na mysli. Už len zohnať nejakú mordu. Len na autoscoute ani mobile.de nič nie je.

od chlapcov co cestuju za robotou cez germaniu mam spravy, taka buracka spredu okolo 1000eur


ani to bouracka za 1000€ nemusi bejt.. takovej 94 za tuhle cenu sezenes v pohode :)

PoslaťNapísal: Pon Feb 13, 2006 3:13 pm
od Enzo
To by bolo dobré. To je ako Doktorova Mazda.

Re: Turbo do 323 F BA

PoslaťNapísal: Str Feb 22, 2006 1:37 am
od Zoran
Enzo píše:Mám jeden motor navyše a chcel by som ho nejako zužitkovať. A to tak, že by som tam chcel nejakým spôsobom dostať turbo.

Na Š120 to ide. Garett 2 z Fiatu UNO alebo z R5.

Na Feldu KKK K16 z Fiatu Croma/Tempra a vstrekovače z audi 2,2.

A na mazdu? Ma tak napadlo dať tam turbo, vstrekovače, sanie aj RJ zo Š Octavia 1,8T. (po rozsiahlych úpravách samozrejme)

Uvažoval niekto nad niečím podobným?


Ked nieco realne zistis daj vediet, mam zakaznika s 2.0 323F ;o)

PoslaťNapísal: Str Feb 22, 2006 11:58 am
od Enzo
Prestavba atmosféry na turbo je skoro nad ľudské sily. Asi sa na to vykašlem. Je jednoduchšie tam dať silnejší motor buď 323f V6 GT, ale 2,5 V6 zo 626. A vymeniť zadnú nápravu, jak som to tu niekde čítal z MX3.

Tá V6 je na predaj?

PoslaťNapísal: Uto Apr 11, 2006 11:47 pm
od Zoran
Enzo píše:Možno by sa dali použiť časti motora z mazdy 323 1,8 turbo 4x4. Len kde taký motor zohnať?

Citovanie z 323clubu
::MAZDACI pozor::
Tuning::
Je tu napredaj motor MAZDA 323 GT-X 1.8 Turbo!!




Po malych upravach by sa dal osadit do vsetkych 323 - S - F aj C. Motor je vcelku: motor + zvody, turbo(nutny repas), mot.kablovacka, RJ, vstreky, flow meter, sanie, klapka.

Motor bol na funkcnom aute, odmerany vykon 177Hp 248Nm.

Info na: mailto:per4mance@per4mance.sk
--------------------------------------------------------------------------------

PoslaťNapísal: Štv Apr 13, 2006 10:55 am
od Lobo
Zoran píše:Citovanie z 323clubu
::MAZDACI pozor::
Tuning::
Je tu napredaj motor MAZDA 323 GT-X 1.8 Turbo!!

Po malych upravach by sa dal osadit do vsetkych 323 - S - F aj C. Motor je vcelku: motor + zvody, turbo(nutny repas), mot.kablovacka, RJ, vstreky, flow meter, sanie, klapka.

Motor bol na funkcnom aute, odmerany vykon 177Hp 248Nm.

Info na: mailto:per4mance@per4mance.sk



Zas tak maly upravy to nejsou :lol Kor jestli ktomu neni prevodovka apod :o)

PoslaťNapísal: Sob Júl 29, 2006 12:49 am
od aniel
zbytocna vec uplne nad cim uvazujes moja osobna mienka, radsej by som uvazoval o prerobeni nahonu na iny, na predok zvysovat vykon je uplne zbytocne... radsej si z toho sprav 4x4 a potom uvazuj o nejakej zmene motora... 323F 4x4 som este fakt nevidel bolo by to velmi zaujimave, potom prekladka motora z nejakej 323 GT-X v lepsom pripade GT-R a uprava aspon na 300 koni...

PoslaťNapísal: Ned Júl 30, 2006 4:58 pm
od Michal 4WS
aniel píše:zbytocna vec uplne nad cim uvazujes moja osobna mienka, radsej by som uvazoval o prerobeni nahonu na iny, na predok zvysovat vykon je uplne zbytocne... radsej si z toho sprav 4x4 a potom uvazuj o nejakej zmene motora... 323F 4x4 som este fakt nevidel bolo by to velmi zaujimave, potom prekladka motora z nejakej 323 GT-X v lepsom pripade GT-R a uprava aspon na 300 koni...

Tak to hej, ale k tomu ešte aspoň 3 zlaté VISA karty :spik2