Stránka 2 z 5

PoslaťNapísal: Uto Jan 17, 2006 12:07 pm
od Enzo
Mohol by si sa prosím ťa viac rozpísať, čo bolo nutné na motore vymeniť a čo uspôsobiť a tak.

PoslaťNapísal: Ned Jan 29, 2006 9:48 pm
od Lobo
Enzo píše:Mohol by si sa prosím ťa viac rozpísať, čo bolo nutné na motore vymeniť a čo uspôsobiť a tak.


No kdybych mel vypsat vsechno tak to je na dlouhy povidani, neni to jen tak napsat a jen tak postavit.
Mezi hlavni upravy patri kovany pisty s pomerem 7,6:1(kvuli pozdejsimu zvedani tlaku), kovana klika, Tckovy ventily, silnejsi pruzinky, vetsi vstriky, FPR, silnejsi olejovy cerpadlo, in/out na olej pro turbo, fmic apod...

a to jsem nejmenoval elektroniku :o)

PoslaťNapísal: Ned Jan 29, 2006 10:42 pm
od Lobo
uz tu mam registraci, tak kdyztak jestli chces pokecat tak SZ :jamaica

PoslaťNapísal: Ned Jan 29, 2006 11:21 pm
od Harry FE3
Jestli budete kecat o této věci,tak prosím veřejně,dost mě to zajímá.díky

PoslaťNapísal: Pon Jan 30, 2006 12:06 am
od Lobo
Harry FE3 píše:Jestli budete kecat o této věci,tak prosím veřejně,dost mě to zajímá.díky


mas v planu delat prestavbu jo?Obrázok

PoslaťNapísal: Pon Jan 30, 2006 1:14 pm
od Harry FE3
Ty ja si na to zatim netroufam a to z duvodu financi a z duvodu toho,ze to chce k takovymu autu jeste normalni auto,ktery nebude zrat.Zajimam se o to uz hoooodne dlouho,tak budu rad,kdyz sem neco napises.

PoslaťNapísal: Pon Jan 30, 2006 4:24 pm
od Kubis
Harry FE3 píše:Jestli budete kecat o této věci,tak prosím veřejně,dost mě to zajímá.díky

tak tak, taky mě to hodně zajima...

PoslaťNapísal: Pon Jan 30, 2006 5:01 pm
od Lobo
je pravda ze je to dost financne narocny, ale kdyz vis co a jak tak se to da udelat za rozumnou cenu (do 50t)..
Jinak kty spotrebe, neni to az tak drasticky, pri normalni jizde se pohybuje kolem 10+- ale kdyz tomu zatopis tak neni problem 35 :o)

PoslaťNapísal: Str Feb 01, 2006 12:55 pm
od Enzo
Ako tak na to pozerám, bude asi jednoduchšie zadovážiť nejakú búranú V6 GT bez TP a nasúkať to do mojeho auta.

PoslaťNapísal: Str Feb 01, 2006 1:39 pm
od Bootleg
Enzo píše:Ako tak na to pozerám, bude asi jednoduchšie zadovážiť nejakú búranú V6 GT bez TP a nasúkať to do mojeho auta.


Tak v tomto mas uplnu pravdu. 8-)

PoslaťNapísal: Str Feb 01, 2006 2:45 pm
od Enzo
Steve píše:
Enzo píše:Ako tak na to pozerám, bude asi jednoduchšie zadovážiť nejakú búranú V6 GT bez TP a nasúkať to do mojeho auta.


Tak v tomto mas uplnu pravdu. 8-)


A nemusím stále nečo dolaďovať a tak.

PoslaťNapísal: Str Feb 01, 2006 6:55 pm
od Lobo
Enzo píše:Ako tak na to pozerám, bude asi jednoduchšie zadovážiť nejakú búranú V6 GT bez TP a nasúkať to do mojeho auta.



a jeste lepsi by bylo KL-ZE, motor je s KF-ZE skoro stejnej, az na to ze ma vic vykonu a lepsi charakteristiku, to nemluvim o tom ze se da taky lip sehnat nez klasickej KF-ZE..
Ladit budes muset stejnak podvozek, uchyceni motoru, silentbloky,elektroniku apod... Ale v podstate je jednodusi udelat swap nez predelavka na turbo motor. Coz sem psal v mym prvnim nebo druhym prispevku, ze to neni otazka tydnu ale radove mesicu naladit :)

PoslaťNapísal: Str Feb 01, 2006 7:10 pm
od Bootleg
Lobo píše:
Enzo píše:..KL-ZE, motor je s KF-ZE skoro stejnej, az na to ze ma vic vykonu a lepsi charakteristiku..


Nebude to tym, ze ma vacsi objem? Asi ano.. K tomu JDM riadiacu jednotku.

PoslaťNapísal: Str Feb 01, 2006 7:48 pm
od Lobo
Steve píše:
Lobo píše:..KL-ZE, motor je s KF-ZE skoro stejnej, az na to ze ma vic vykonu a lepsi charakteristiku..


Nebude to tym, ze ma vacsi objem? Asi ano.. K tomu JDM riadiacu jednotku.


jasne ze ano, jenze JDM jednotku tady asi jen tak lehce nesezenes, takze bud seriovou nebo stand-alone :)

PoslaťNapísal: Str Feb 01, 2006 10:41 pm
od Bootleg
No tu ju nezozenies, ale ja by som ju na tomto ubohom trhu ani nehladal. :o) Najlepsie z Hong Kong-u alebo priamo z Japonska.. no a JDM je tiez seriova.. :wink