Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Turbo do 323 F BA

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

Turbo do 323 F BA

Poslaťod Enzo » Štv Jan 05, 2006 9:35 am

Mám jeden motor navyše a chcel by som ho nejako zužitkovať. A to tak, že by som tam chcel nejakým spôsobom dostať turbo.

Na Š120 to ide. Garett 2 z Fiatu UNO alebo z R5.

Na Feldu KKK K16 z Fiatu Croma/Tempra a vstrekovače z audi 2,2.

A na mazdu? Ma tak napadlo dať tam turbo, vstrekovače, sanie aj RJ zo Š Octavia 1,8T. (po rozsiahlych úpravách samozrejme)

Uvažoval niekto nad niečím podobným?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Harry FE3 » Štv Jan 05, 2006 9:42 am

Uvažoval,ale není to prdel...Tady máš základní princip jak na to... http://www.e30.cz/technika/turbo.html
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Enzo » Štv Jan 05, 2006 9:50 am

No pekne. Ďakujem. Ale čo myslíš? Na mazdu by to išlo tiež? Už keď mám ten motor navyše, tak nech sa s ním niečo deje, ne?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Enzo » Štv Jan 05, 2006 9:52 am

Možno by sa dali použiť časti motora z mazdy 323 1,8 turbo 4x4. Len kde taký motor zohnať?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Harry FE3 » Štv Jan 05, 2006 10:31 am

Určitě by to šlo,ale je tam potřeba vyměnit a upravit spousta věcí a to není žádná sranda.Ideální jem ít při ruce někoho,kdo to už dělal.Ale abych ti řek pravdu,udělal bys mě velkou radost,kdybys to udělal!Na všech možných zahr. klubech,nebo čaských,ale ne Mazda se to dávno dělá,ale tady nic...Jen čekám,kdy se do toho někdo pustí.Jinak s tím motorem 1.8 turbo 4x4 asi by z něk šly použít zákl. věci,ale není to prdel.Jak chceš ten motor řídit?Jako trysky,všechno?
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Enzo » Štv Jan 05, 2006 11:04 am

Veď to je ten problém. Preto by som chcel použiť súčiastky z Octávie. Aj riadiacu jednotku. Kvôli vstrekovačom. Z mojej strany je to len nejaké teoretizovanie. Preto som žiadal niekoho, čo má s tým aké také skúsenosti a som rád, že si sa ozval. Ale určite to nejako musí ísť.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Harry FE3 » Štv Jan 05, 2006 12:24 pm

Tak s ř.j. z Octávie určitě nepočítej.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Krenštík » Štv Jan 05, 2006 12:47 pm

ono to vubec neni jednoduche viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442

Ale taky nikdo nerika ze se to neda udelat. 8-)
Každá cesta jednou končí.....
Mám rád velké a silné stroje, čím větší, tím líp. ( p.s. už nee - MX 5 :hmmhmm )
Obrázok užívateľa
Krenštík
VIP 2007
 
Príspevky: 2186
Registrovaný: Pia Sep 03, 2004 11:10 pm
Bydlisko: Jižní morava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod Enzo » Štv Jan 05, 2006 12:49 pm

Krenštík píše:ono to vubec neni jednoduche viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442

Ale taky nikdo nerika ze se to neda udelat. 8-)


Toto bolo v Autotuningu v r 2004. A to ma práve inšpirovalo.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Enzo » Štv Jan 05, 2006 12:50 pm

Harry FE3 píše:Tak s ř.j. z Octávie určitě nepočítej.


Myslel som to len kvôli tým vstrekovačom.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Harry FE3 » Štv Jan 05, 2006 12:57 pm

To ale nejde takhle udělat-jednotka by nepracovala bez hodnot ze všech čidel,ketrý jsou na motoru 1.8T z Octavie.Proto je nejjednodušší to řídit tak,jak je to napsaný v tom článku od Krenštíka.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Krenštík » Štv Jan 05, 2006 1:55 pm

spis bych zkusil sehnat motor z nejake bouracky s turbem, nejlip tu 323 bouracku na zadek, vypreparovat motor i s elektrikou k nemu a to zastavet do tvoji, pripada mi to jendoudusi, nez zkouset neco dodelavat na svuj motor, kdyz nasi japonsti inzenyri udelali neco co uz funguje.
Každá cesta jednou končí.....
Mám rád velké a silné stroje, čím větší, tím líp. ( p.s. už nee - MX 5 :hmmhmm )
Obrázok užívateľa
Krenštík
VIP 2007
 
Príspevky: 2186
Registrovaný: Pia Sep 03, 2004 11:10 pm
Bydlisko: Jižní morava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod Enzo » Štv Jan 05, 2006 2:00 pm

Krenštík píše:spis bych zkusil sehnat motor z nejake bouracky s turbem, nejlip tu 323 bouracku na zadek, vypreparovat motor i s elektrikou k nemu a to zastavet do tvoji, pripada mi to jendoudusi, nez zkouset neco dodelavat na svuj motor, kdyz nasi japonsti inzenyri udelali neco co uz funguje.


Ano ano. Toto mi pripadá ako najlepšie riešenie. Skĺbiť tie dva motory. To by asi šlo. Už len hohnať ten druhý motor. Aj zadretý by mohol byť.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Lobo » Uto Jan 17, 2006 12:03 am

my jsme s kamaradem tuhle prestavbu ze seriovy BA 1.8 na 1.8T delaly, celkovy naklady s piggybacks vysli kolem 50t a neni to zadna sranda, to muzu zarucit...
Auto ma 203 koni, a ladi se a ladi a ladi, rozhodne to neni otazka jednoho mesice to dat do kupy, ale spousty casu..
Lobo
 

Poslaťod Lobo » Uto Jan 17, 2006 12:04 am

Lobo píše:my jsme s kamaradem tuhle prestavbu ze seriovy BA 1.8 na 1.8T delaly, celkovy naklady s piggybacks vysli kolem 50t a neni to zadna sranda, to muzu zarucit...
Auto ma 203 koni, a ladi se a ladi a ladi, rozhodne to neni otazka jednoho mesice to dat do kupy, ale spousty casu..


jeste sem zapomel turbina je T3... KKK jsou sice dobry, ale maji debilni prichyceni na downpipe a hlavne k parohum...
Lobo
 

Ďalší

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť