Stránka 1 z 5

Turbo do 323 F BA

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 9:35 am
od Enzo
Mám jeden motor navyše a chcel by som ho nejako zužitkovať. A to tak, že by som tam chcel nejakým spôsobom dostať turbo.

Na Š120 to ide. Garett 2 z Fiatu UNO alebo z R5.

Na Feldu KKK K16 z Fiatu Croma/Tempra a vstrekovače z audi 2,2.

A na mazdu? Ma tak napadlo dať tam turbo, vstrekovače, sanie aj RJ zo Š Octavia 1,8T. (po rozsiahlych úpravách samozrejme)

Uvažoval niekto nad niečím podobným?

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 9:42 am
od Harry FE3
Uvažoval,ale není to prdel...Tady máš základní princip jak na to... http://www.e30.cz/technika/turbo.html

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 9:50 am
od Enzo
No pekne. Ďakujem. Ale čo myslíš? Na mazdu by to išlo tiež? Už keď mám ten motor navyše, tak nech sa s ním niečo deje, ne?

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 9:52 am
od Enzo
Možno by sa dali použiť časti motora z mazdy 323 1,8 turbo 4x4. Len kde taký motor zohnať?

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 10:31 am
od Harry FE3
Určitě by to šlo,ale je tam potřeba vyměnit a upravit spousta věcí a to není žádná sranda.Ideální jem ít při ruce někoho,kdo to už dělal.Ale abych ti řek pravdu,udělal bys mě velkou radost,kdybys to udělal!Na všech možných zahr. klubech,nebo čaských,ale ne Mazda se to dávno dělá,ale tady nic...Jen čekám,kdy se do toho někdo pustí.Jinak s tím motorem 1.8 turbo 4x4 asi by z něk šly použít zákl. věci,ale není to prdel.Jak chceš ten motor řídit?Jako trysky,všechno?

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 11:04 am
od Enzo
Veď to je ten problém. Preto by som chcel použiť súčiastky z Octávie. Aj riadiacu jednotku. Kvôli vstrekovačom. Z mojej strany je to len nejaké teoretizovanie. Preto som žiadal niekoho, čo má s tým aké také skúsenosti a som rád, že si sa ozval. Ale určite to nejako musí ísť.

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 12:24 pm
od Harry FE3
Tak s ř.j. z Octávie určitě nepočítej.

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 12:47 pm
od Krenštík
ono to vubec neni jednoduche viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442

Ale taky nikdo nerika ze se to neda udelat. 8-)

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 12:49 pm
od Enzo
Krenštík píše:ono to vubec neni jednoduche viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442

Ale taky nikdo nerika ze se to neda udelat. 8-)


Toto bolo v Autotuningu v r 2004. A to ma práve inšpirovalo.

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 12:50 pm
od Enzo
Harry FE3 píše:Tak s ř.j. z Octávie určitě nepočítej.


Myslel som to len kvôli tým vstrekovačom.

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 12:57 pm
od Harry FE3
To ale nejde takhle udělat-jednotka by nepracovala bez hodnot ze všech čidel,ketrý jsou na motoru 1.8T z Octavie.Proto je nejjednodušší to řídit tak,jak je to napsaný v tom článku od Krenštíka.

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 1:55 pm
od Krenštík
spis bych zkusil sehnat motor z nejake bouracky s turbem, nejlip tu 323 bouracku na zadek, vypreparovat motor i s elektrikou k nemu a to zastavet do tvoji, pripada mi to jendoudusi, nez zkouset neco dodelavat na svuj motor, kdyz nasi japonsti inzenyri udelali neco co uz funguje.

PoslaťNapísal: Štv Jan 05, 2006 2:00 pm
od Enzo
Krenštík píše:spis bych zkusil sehnat motor z nejake bouracky s turbem, nejlip tu 323 bouracku na zadek, vypreparovat motor i s elektrikou k nemu a to zastavet do tvoji, pripada mi to jendoudusi, nez zkouset neco dodelavat na svuj motor, kdyz nasi japonsti inzenyri udelali neco co uz funguje.


Ano ano. Toto mi pripadá ako najlepšie riešenie. Skĺbiť tie dva motory. To by asi šlo. Už len hohnať ten druhý motor. Aj zadretý by mohol byť.

PoslaťNapísal: Uto Jan 17, 2006 12:03 am
od Lobo
my jsme s kamaradem tuhle prestavbu ze seriovy BA 1.8 na 1.8T delaly, celkovy naklady s piggybacks vysli kolem 50t a neni to zadna sranda, to muzu zarucit...
Auto ma 203 koni, a ladi se a ladi a ladi, rozhodne to neni otazka jednoho mesice to dat do kupy, ale spousty casu..

PoslaťNapísal: Uto Jan 17, 2006 12:04 am
od Lobo
Lobo píše:my jsme s kamaradem tuhle prestavbu ze seriovy BA 1.8 na 1.8T delaly, celkovy naklady s piggybacks vysli kolem 50t a neni to zadna sranda, to muzu zarucit...
Auto ma 203 koni, a ladi se a ladi a ladi, rozhodne to neni otazka jednoho mesice to dat do kupy, ale spousty casu..


jeste sem zapomel turbina je T3... KKK jsou sice dobry, ale maji debilni prichyceni na downpipe a hlavne k parohum...