Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Turbo do 323 F BA

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

Poslaťod Enzo » Štv Feb 02, 2006 9:58 am

Ešte by ma zaujímalo, z čoho by som tam dal zadnú nápravu, resp. ako tam dať kotúčové brzdy. V6 GT je jedna možnosť. Je aj nejaká iná?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Bootleg » Štv Feb 02, 2006 11:52 am

Ano, z inej F-ky V6. :lol Hehee, preco by si chcel inu moznost, ked F-kovy podvozok je uplne skvely? Hlavne tam potom treba dat aj tlmice zo sestvalcovej F-ky, ktore maju v sebe vratne pruziny.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Enzo » Štv Feb 02, 2006 12:04 pm

Veď to je to. To by asi fakt chcelú nejakú totálku a urobiť prestavbu.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Bootleg » Štv Feb 02, 2006 1:35 pm

No jedine tak.. doniest z Nemecka bez papierov, povyberat vnutornosti, prehodit na tvoje auto a hotovo.. Pracicka tak na dva tyzdne (aj s odskusanim).
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Enzo » Štv Feb 02, 2006 2:27 pm

Presne to som mal na mysli. Už len zohnať nejakú mordu. Len na autoscoute ani mobile.de nič nie je.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Lobo » Uto Feb 07, 2006 12:45 am

pokud das brzdy z V6 tak se meni roztec a hlavne musis vymenit celou napravu, protoze senkly nepasnou..
My jsme pouzily brzdy z VR4(dobredu), jsou o neco vetsi nez z GTcka... Vzadu jsou napravy z MX3 i s brzdama(celkove je naprava pevnejsi)..

Tlumice jsou koni(stavitelna vyska i tuhost) pruziny od H&R...
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod pete » Uto Feb 07, 2006 10:18 pm

Enzo píše:Presne to som mal na mysli. Už len zohnať nejakú mordu. Len na autoscoute ani mobile.de nič nie je.

od chlapcov co cestuju za robotou cez germaniu mam spravy, taka buracka spredu okolo 1000eur
BA_323F_1.8_BP-DOHC_11N
Obrázok užívateľa
pete
VIP 2007
 
Príspevky: 1857
Registrovaný: Pon Dec 05, 2005 11:02 pm

Poslaťod Lobo » Str Feb 08, 2006 7:03 pm

pete04 píše:
Enzo píše:Presne to som mal na mysli. Už len zohnať nejakú mordu. Len na autoscoute ani mobile.de nič nie je.

od chlapcov co cestuju za robotou cez germaniu mam spravy, taka buracka spredu okolo 1000eur


ani to bouracka za 1000€ nemusi bejt.. takovej 94 za tuhle cenu sezenes v pohode :)
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod Enzo » Pon Feb 13, 2006 3:13 pm

To by bolo dobré. To je ako Doktorova Mazda.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Zoran » Str Feb 22, 2006 1:37 am

Enzo píše:Mám jeden motor navyše a chcel by som ho nejako zužitkovať. A to tak, že by som tam chcel nejakým spôsobom dostať turbo.

Na Š120 to ide. Garett 2 z Fiatu UNO alebo z R5.

Na Feldu KKK K16 z Fiatu Croma/Tempra a vstrekovače z audi 2,2.

A na mazdu? Ma tak napadlo dať tam turbo, vstrekovače, sanie aj RJ zo Š Octavia 1,8T. (po rozsiahlych úpravách samozrejme)

Uvažoval niekto nad niečím podobným?


Ked nieco realne zistis daj vediet, mam zakaznika s 2.0 323F ;o)
-----------323 neustále vo vývoji -------------
Obrázok užívateľa
Zoran
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2099
Registrovaný: Sob Jan 29, 2005 3:44 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Enzo » Str Feb 22, 2006 11:58 am

Prestavba atmosféry na turbo je skoro nad ľudské sily. Asi sa na to vykašlem. Je jednoduchšie tam dať silnejší motor buď 323f V6 GT, ale 2,5 V6 zo 626. A vymeniť zadnú nápravu, jak som to tu niekde čítal z MX3.

Tá V6 je na predaj?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Zoran » Uto Apr 11, 2006 11:47 pm

Enzo píše:Možno by sa dali použiť časti motora z mazdy 323 1,8 turbo 4x4. Len kde taký motor zohnať?

Citovanie z 323clubu
::MAZDACI pozor::
Tuning::
Je tu napredaj motor MAZDA 323 GT-X 1.8 Turbo!!




Po malych upravach by sa dal osadit do vsetkych 323 - S - F aj C. Motor je vcelku: motor + zvody, turbo(nutny repas), mot.kablovacka, RJ, vstreky, flow meter, sanie, klapka.

Motor bol na funkcnom aute, odmerany vykon 177Hp 248Nm.

Info na: mailto:per4mance@per4mance.sk
--------------------------------------------------------------------------------
-----------323 neustále vo vývoji -------------
Obrázok užívateľa
Zoran
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2099
Registrovaný: Sob Jan 29, 2005 3:44 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Lobo » Štv Apr 13, 2006 10:55 am

Zoran píše:Citovanie z 323clubu
::MAZDACI pozor::
Tuning::
Je tu napredaj motor MAZDA 323 GT-X 1.8 Turbo!!

Po malych upravach by sa dal osadit do vsetkych 323 - S - F aj C. Motor je vcelku: motor + zvody, turbo(nutny repas), mot.kablovacka, RJ, vstreky, flow meter, sanie, klapka.

Motor bol na funkcnom aute, odmerany vykon 177Hp 248Nm.

Info na: mailto:per4mance@per4mance.sk



Zas tak maly upravy to nejsou :lol Kor jestli ktomu neni prevodovka apod :o)
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod aniel » Sob Júl 29, 2006 12:49 am

zbytocna vec uplne nad cim uvazujes moja osobna mienka, radsej by som uvazoval o prerobeni nahonu na iny, na predok zvysovat vykon je uplne zbytocne... radsej si z toho sprav 4x4 a potom uvazuj o nejakej zmene motora... 323F 4x4 som este fakt nevidel bolo by to velmi zaujimave, potom prekladka motora z nejakej 323 GT-X v lepsom pripade GT-R a uprava aspon na 300 koni...
aniel
Prispievateľ
 
Príspevky: 204
Registrovaný: Pon Nov 07, 2005 12:47 am

Poslaťod Michal 4WS » Ned Júl 30, 2006 4:58 pm

aniel píše:zbytocna vec uplne nad cim uvazujes moja osobna mienka, radsej by som uvazoval o prerobeni nahonu na iny, na predok zvysovat vykon je uplne zbytocne... radsej si z toho sprav 4x4 a potom uvazuj o nejakej zmene motora... 323F 4x4 som este fakt nevidel bolo by to velmi zaujimave, potom prekladka motora z nejakej 323 GT-X v lepsom pripade GT-R a uprava aspon na 300 koni...

Tak to hej, ale k tomu ešte aspoň 3 zlaté VISA karty :spik2
Každý správny gazda má auto MAZDA! Ak si dobrý gazda, nechýba Ti Mazda!
Mazda 626 GD 2,0i 16V DOHC FE3N Engine 109 kw/148 hp 183Nm / 4000rpm Mgr. !!!
Obrázok užívateľa
Michal 4WS
VIP 2006
 
Príspevky: 3268
Registrovaný: Štv Jún 16, 2005 8:41 am
Bydlisko: Banská Bystrica

PredchádzajúciĎalší

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť