Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

16% výkonu navíc a 31% spotřeby dolů !!!

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

Poslaťod Zoran » Pon Jan 09, 2006 7:49 pm

Milujem reci typu: chip- nici motor, vyfuk- to zere... Su to hluposti! Mozno mate v okoli cloveka co si dal chip a odisiel mu motor, ale ako s tym autom jazdil? Je jasne ze ked ma clovek fabiu 1,2 a da si chip ocakava ze mu bude auto lietat a vytaca to ako blazon, potom je buducnost motora jasna... Takisto mudrlanstke reci o vyfukoch, napr. ak ma clovek dieru vo vyfuku alebo sportovy vyfuk auto nema urcite vacsiu spotrebu, resp. ak ma su to deci na 100km... Hned ako ma clovek "hlucny" vyfuk zacne sa hrat na pretekara a nech mi niekto ukaze auto ktore si pri takejto jazde uchovava normalnu spotrebu!!!

Spat k tomu chipu, ak by si nasiel cloveka co ti to na mazdu spravi, daj mi vediet, lebo ja som takeho este nenasiel... Dopredu ma upozornili, ze s mazdou nemaju skusenosti a to nejedna firma, takze solidnost tychto firiem je v celku ok...

Skus sa ale spytat ale tu:

HK2 Trading s.r.o.
divízia EB Chiptuning
Murgašova 3
043 21 Košice
mailto:chiptuning@hk2trading.sk

-davaju 2rocnu zaruku na chip

priklad na Mazde 6 2.0
http://www.chiptuning.sk/grafy/MAZDA6_20MZR_CD_88kW.pdf
Obrázok užívateľa
Zoran
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2099
Registrovaný: Sob Jan 29, 2005 3:44 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod whitex » Pon Jan 09, 2006 8:17 pm

heh. No tak ještě mi řekni, že si chipneš motor a on ti vydrží to samý jako nechipnutý.... :spik2
Se ot tady řešilo už několikrát...
A co se týče výfuků, tak všechno má své pro a proti, ale musím říct, že idyž sem měl dost děravý výfuky a to dokonce i vlnovec, tak spotřeba se nijak výrazně nehnula...
Obrázok
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod Harry FE3 » Uto Jan 10, 2006 1:28 am

http://www.bit-power.cz jinak Mazdy se moc nedělají z jednoho důvodu.Epromka v nich nejde flashnout přes třeba diagnostickej konektor,jako u VW koncernu,ale paměť musíš vypájet ven z tišťáku v jednotce a flashnout ji venku.Je to pro ty firmy trochu složitější.Ten Bit-power to dělá 100%...
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Alevin » Uto Jan 10, 2006 1:49 pm

whitex píše:No já úplně miluju týpky, co si nechaj chipnout motor, který je už tak dost silnej... A na například brzdy, nebo tlumiče nedaj ani korunu...
- To už pak nejde o životnost třeba převodovky, ale o životnost řidiče a řidičů kolem něho...

Tím samozřejmě nechci říct, že je to tvůj případ Alevin...



Samo že tlumiče i brzdy mám jiné a nápravy o 6 cm širší o proti standartu.
Obrázok užívateľa
Alevin
Čitateľ
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Pia Dec 30, 2005 3:12 pm
Bydlisko: Kolín, CZ

Poslaťod dabel » Uto Jan 10, 2006 2:17 pm

Alevin píše:Samo že tlumiče i brzdy mám jiné a nápravy o 6 cm širší o proti standartu.

To ale nic nemeni na tom, ze chiptuning na motor bez turba nic neprinesie - mozno narast vykonu tak +10k, ale za cenu mensieho vykonu v nizsich otackach.

Btw zaujimalo by ma sprevodovanie na 3.0iV6. Kolko toci patka/sestka pri dialnicnej jazde, povedzme pri 150km/h?
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod whitex » Uto Jan 10, 2006 4:23 pm

Alevin: Tak to jo, no... :femaleconspiracy

Dabel: heh asi tzak nějak, no.. Známej od táta si chtěl nechat chipnout Mercedesa SL350 - mu řekli že by moh čekat nárust tak o 35koní - možná i víc.... A to jen ten chip - kde jsou new výfuky svíčky... atp...
njn. - kompresor, je kompresor... :femaleconspiracy
Obrázok
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod dabel » Uto Jan 10, 2006 4:32 pm

whitex píše:Dabel: heh asi tzak nějak, no.. Známej od táta si chtěl nechat chipnout Mercedesa SL350 - mu řekli že by moh čekat nárust tak o 35koní - možná i víc.... A to jen ten chip - kde jsou new výfuky svíčky... atp...
njn. - kompresor, je kompresor... :femaleconspiracy

No SL350 zrovna kompresor nema - ale ak ide o skutocnu upravu (ina vacka, vyfuky, sviecky a co ja viem co este), tak to nieco priniest moze. Cisto cip, co iba zmeni datovnu mapu, neprinesie u atmosferickeho motora nic...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod whitex » Uto Jan 10, 2006 4:54 pm

dabel píše:
whitex píše:Dabel: heh asi tzak nějak, no.. Známej od táta si chtěl nechat chipnout Mercedesa SL350 - mu řekli že by moh čekat nárust tak o 35koní - možná i víc.... A to jen ten chip - kde jsou new výfuky svíčky... atp...
njn. - kompresor, je kompresor... :femaleconspiracy

No SL350 zrovna kompresor nema - ale ak ide o skutocnu upravu (ina vacka, vyfuky, sviecky a co ja viem co este), tak to nieco priniest moze. Cisto cip, co iba zmeni datovnu mapu, neprinesie u atmosferickeho motora nic...
Jakto, že nemá kompresor? Tak co má? Sem se ptal i majitele a říkal že má, má to i na kapotě - ale tak to nic nezanmená - si tam z machroviny nechal nalepit SL550 heh.
Ale myslím, že o kompresoru v SL350 sem četl i na netu? - Tak co?
Obrázok
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod dabel » Uto Jan 10, 2006 6:07 pm

whitex píše:Jakto, že nemá kompresor? Tak co má? Sem se ptal i majitele a říkal že má, má to i na kapotě - ale tak to nic nezanmená - si tam z machroviny nechal nalepit SL550 heh.
Ale myslím, že o kompresoru v SL350 sem četl i na netu? - Tak co?

To neviem, ze jak to, ale nema. SL350 je atmosfericky V6. V starom SLku boli kompresorove 200K a 230K. Takisto C trieda ma 180K, 200K (ten je tusim aj v E) a 230K.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7472
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Willy » Uto Jan 10, 2006 6:28 pm

TomAnt píše:
cajnik píše:Tych 226ps musi "jet jak krava"! Na co ciptuning?

Inac, ako sme uz raz povedali Lubosovi1, ak chce vyssi vykon, mal si kupit lepsie auto, s vykonnejsim motorom. K tej M6 ako alternativu vidim Subaru Impreza WRX, mozno aj STi, podla financii :)

Lebo, zmenit charakteristiku motora mozno niekto zvladne, nahratim novej mapy, ale... Bude to odladene na ostatne casti? Bude stihat podvozok, spojka, prevodovka? Ja by som si napriklad na mojom aute nedovolil uz dvihat vykon motora, myslim ze prevodovka dostava zaberat uz aj takto...


Tech 226 ps fakt JEDE JAKO KRAVA - OVERENO, a muzu i zodpovedne rict ze Subaru WRX se co do rychlosti a zrychleni proti M6 3.0 V6 moc nechyta - jen trochu lepe sedi 8-)
Willy
Obrázok užívateľa
Willy
Čitateľ
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Pia Sep 16, 2005 11:22 pm
Bydlisko: Praha

Poslaťod Alevin » Štv Jan 12, 2006 10:44 pm

dabel píše:
Alevin píše:Samo že tlumiče i brzdy mám jiné a nápravy o 6 cm širší o proti standartu.

To ale nic nemeni na tom, ze chiptuning na motor bez turba nic neprinesie - mozno narast vykonu tak +10k, ale za cenu mensieho vykonu v nizsich otackach.

Btw zaujimalo by ma sprevodovanie na 3.0iV6. Kolko toci patka/sestka pri dialnicnej jazde, povedzme pri 150km/h?


kolem 3000 je to jen pětikvalt
Obrázok užívateľa
Alevin
Čitateľ
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Pia Dec 30, 2005 3:12 pm
Bydlisko: Kolín, CZ

Poslaťod Sedvo » Ned Máj 07, 2006 10:45 am

Zoran píše:Milujem reci typu: chip- nici motor, vyfuk- to zere... Su to hluposti! Mozno mate v okoli cloveka co si dal chip a odisiel mu motor, ale ako s tym autom jazdil? Je jasne ze ked ma clovek fabiu 1,2 a da si chip ocakava ze mu bude auto lietat a vytaca to ako blazon, potom je buducnost motora jasna... Takisto mudrlanstke reci o vyfukoch, napr. ak ma clovek dieru vo vyfuku alebo sportovy vyfuk auto nema urcite vacsiu spotrebu, resp. ak ma su to deci na 100km... Hned ako ma clovek "hlucny" vyfuk zacne sa hrat na pretekara a nech mi niekto ukaze auto ktore si pri takejto jazde uchovava normalnu spotrebu!!!

Spat k tomu chipu, ak by si nasiel cloveka co ti to na mazdu spravi, daj mi vediet, lebo ja som takeho este nenasiel... Dopredu ma upozornili, ze s mazdou nemaju skusenosti a to nejedna firma, takze solidnost tychto firiem je v celku ok...

Skus sa ale spytat ale tu:

HK2 Trading s.r.o.
divízia EB Chiptuning
Murgašova 3
043 21 Košice
mailto:chiptuning@hk2trading.sk

-davaju 2rocnu zaruku na chip

priklad na Mazde 6 2.0
http://www.chiptuning.sk/grafy/MAZDA6_20MZR_CD_88kW.pdf


Chip atmosferického motoru většinou nemá smysl, nejde tak o výkon, ale o točivý moment! Takže pokud u mého benzínového 2,0, výkon by vzrostl cca o 7kW a točivý moment cca o 20NM! Spotřeba by měla svým způsobem klesnout taky, protože nebudu muset tak vytáčet! Jsou to čistě jenom spekulace a hodně drahá spekulace,ale chtěl bych to vyzkoušet, protože kdybych místo seriových 96kW měl 103kW a točivý moment 200NM, tak by to bylo zajímavé, ale za ty peníze to nestojí!!!
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod EDU » Pon Máj 08, 2006 12:52 am

chipnout motor, v garazi, softem za 350 CZK z Eshopu, kabelem za 250 ze stejneho shopu, frajou co vytahne DELLa vyrazeneho po 4 letech z fabriky, v bezva teplakovce.. No to bych si radsi koupil od fraju tu fabku FTEDEICKU a celem cervenem.

Specializovane sekce na ChipTuning ruznych tuningovych spolecnostech, si bohuzel nezaplati ani levneho ceskeho technika s lepsi prumyslovkou, hledaji "marketingove" odborniky a typky s minulosti TEDEICKARU, protoze maji jako fakt znamosti, sefe.

Na tuning si "prijed vole, za hodku je to hotovy, ten borec z Rakouska je fakt dobrej" Nebo, Vazeny kliente, budeme proverovat ucinnost vaseho auta cca tyden, pak preprogramujeme ridici jednotku, a tyden to budeme testovat. Nesmite ale zkoumat kdo a kde tim vasem farem s 350 koni jezdilo, a ktery Rakousky odbornik to delal. pak se bude motor 6-7 tydnu zajizdet, a mate vyssi vykon. Bohuzel nepoznate zadny skokovy narust vykonu, protoze si za tech 6 tydnu uz nepamatujete jak to jezdilo.\

Ty blbeckove v motorarne u Mercedesu, by na optimalizaci ridici matice motoru, kterou zna jen ten fraja z chiptuningove firmy, nikdy neprisli. Je jich v te motorarne tolik, co vsech chiptuningaru v evrope, a kazdy z nich stravil technickym vzdelanim tolik co chiptuneri v jedne dilne dohromady. Na lince odpracoval kazdy z z motoraru za rok tolik co chiptuner pracoval za svuj zivot.

A takovou malickost, jako je schema turbulentniho plynoveho valce ve spalovacim prostoru 10 stupnu pred zazehem (ktery je jednodussi, protoze je umele rizeny el. systemem vozu) naji chipari v malicku. NO jo ale chipuji motory vecsinou vznetove, kde je okamzik vzniceni smesi rizen jejim slozenim, fyzikalnim stavem a dynamikou toho sloupce pracovniho prostoru.

Tak to sikula co vyrobi "pekne" laminatove kridlo je u me proti chiptunerovi buh.

Hledal jsem nejake informace k tuningu sveho stroje. Nema to smysl

Prepajaval jsem uz trem frajum na kabelu z nemecka pin 3 a 5. Dejte s tuningem motoru pres elektroniku pokoj.
Mazda 5 1,8i TX
626 GE HB - Comprex
Obrázok užívateľa
EDU
Forum Guru
 
Príspevky: 1563
Registrovaný: Str Jan 04, 2006 6:30 pm
Bydlisko: Děčín

Poslaťod Bootleg » Pon Máj 08, 2006 1:25 am

Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Beaver » Sob Jún 03, 2006 1:05 pm

dabel píše:Ja si take kupim tri a auto bude jazdit na vzduch :lol


Kup si čtyři a přebytečný benzín, který se bude generovat můžeš prodávat těm hloupým, co si tohle zařízení nekoupili :lol
Beaver
 

PredchádzajúciĎalší

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť