Stránka 1 z 2

HLA - Hydraulic Lash Adjuster

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 1:46 am
od Bootleg
Pre vsetkych, ktorych zaujima, ako vyzera HLA.. Hlavne kvoli tomu, aby mali ludia predstavu, co to je a ako to vyzera, pretoze tu o tom bolo uz vela napisaneho.. :) Enjoy.

Obrázok

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 9:59 am
od majki
A na com to je napojene? :tma

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 10:20 am
od Bootleg
Na obrazku vpravo vidis v strede malu lesklu plochu, to je stopa od ventilu, na prvom obrazku je velka rovna plocha, to je miesto, kde je vacka.. V strede, ta mala cast, da sa stlacit.. podla toho, kolko oleja je v HLA (dostane sa tam cez ten maly otvor). Ak je zle natlakovane, po stlaceni sa nevrati naspat do povodnej polohy a vacka o neho "klepne" zvrchu, to je ten zvuk "tik tik tik tik tik"... :)

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 10:27 am
od majki
Steve píše:Na obrazku vpravo vidis v strede malu lesklu plochu, to je stopa od ventilu, na prvom obrazku je velka rovna plocha, to je miesto, kde je vacka.. V strede, ta mala cast, da sa stlacit.. podla toho, kolko oleja je v HLA (dostane sa tam cez ten maly otvor). Ak je zle natlakovane, po stlaceni sa nevrati naspat do povodnej polohy a vacka o neho "klepne" zvrchu, to je ten zvuk "tik tik tik tik tik"... :)

:poklona Dakujem...a ja nemam v motore HLA, ze?

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 10:57 am
od Joshuax
to tam ma dneska snad uz kazde auto ne ? :) Od rady fabie to ma tusim i nase hloupa skodovka :)
Skoncily doby manualniho serizovani ventilu :)

Ale jestli to mela majda uz v roce 88 , to tezko rict .

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:04 am
od majki
Joshuax píše:to tam ma dneska snad uz kazde auto ne ? :) Od rady fabie to ma tusim i nase hloupa skodovka :)
Skoncily doby manualniho serizovani ventilu :)

To vim, uz GEcka to maji...a dokonce se mi zda, ze 16ventily u GDcka...ale to neni odpoved na muj dotaz :(

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:05 am
od dabel
majki píše:To vim, uz GEcka to maji...a dokonce se mi zda, ze 16ventily u GDcka...ale to neni odpoved na muj dotaz :(

Maju to len GE... GD to ESTE nemali a GF to UZ nemaju (prave kvoli tomu tikaniu, co Steve spominal :lol )

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:09 am
od Bootleg
No jo, GF uz hydrauliku nemaju.. ale tie podlozky vyzeraju rovnako.. :wink

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:10 am
od dabel
Steve píše:No jo, GF uz hydrauliku nemaju.. ale tie podlozky vyzeraju rovnako.. :wink

To Ti samozrejme verim - pre mna je ale podstatne, ze sa mi Mazda nehra na tikajuci balicek od Bin-Ladina :lol :lol :lol

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:13 am
od Bootleg
Heh, no to tika iba na zaciatku.. :o) Potom to robi toto: "tresk, tresk, tresk, tresk"... :ho: Uvazoval som nad tym, dat do mojej GE podlozky z GF..

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:17 am
od dabel
Steve píše:Heh, no to tika iba na zaciatku.. :o) Potom to robi toto: "tresk, tresk, tresk, tresk"... :ho: Uvazoval som nad tym, dat do mojej GE podlozky z GF..

No tak to potom plati uplne presne o tom balicku od Bin Ladina - ten tiez najprv robi tik-tik-tik a potom uz len TRESK! :lol
A tie podlozky - frcalo by to?

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:32 am
od Joshuax
heh , jako pokus by to mohlo byt zajimave , hlasi se nekdo dobrovolne ? :)
Pripomina mi to porad "vyvraceci mytu" , kteri vcera zkouseli ruzne myty motoristicke a skoncili u odlakovace v oleji :)

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:34 am
od Enzo
Steve a čo stojí jeden ten vymedzovák na 323F? Dik.

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:35 am
od Bootleg
Neviem, kolko stoji na F-ku, ale na Xedosa 2600 Sk za kus.. Madness..

PoslaťNapísal: Str Aug 24, 2005 11:37 am
od Peter Borek
na 323F 2.0i V6 stoji ks asi 1000,-Sk