gabo00000 píše:jasne, tak ja ked nastavim tlak turba ze mi prefukne 1.2bar tak masivne cukne z autom a zasievti mi na palubovke kontrolka, asi nejaky nudzovy rezim alebo take nieco...neviem presne ako to ma mazda vymyslene ale viem ktory konektor treba stiahnut aby to nerobilo:)) hej...je mozne ze je problem s WG alebo je prasknute turbo, neviem v akom je stave, to auto som kupil nedavno takze ani problem so zlievanim benzinu som este neregistroval, v interiery je len palubka, sportove sedacky a ram.co sa tika tlaku benzinu, tak maximum co mi da cerpadlo je 3...ale jendotku neviem, nieco ako cm2/kg...a Rkove vlaj zvlada 5,a kamos vravel ze jeho osvedcena kombinacia je tlak turba 1.2 a benzin 5....predzapal som tiez pridava...tusim na 12°...to si uz presne nespominam...ale nedetonuje vsetko je OK ..tankujem 100oktan z OMV
takze ohladom toho hybridu nic nevies? nikto sa s takym niecim nezaobera? to by bolo idealne aj s toho hladiska ze by to dokazalo tlacit lepsie od spodu a aj keby si dal vecsi IC nebol by problem lebo vecsia lopatka by dokazala natlakovat aj vecsi objem vzduchu skôr...mne sa tato myslienka vlemi paci.
ty si odkial? a auto ? že či nepoznám,,,
no a toto cuknutie je FC,,, skus pozriet turbo aj ten WG na nom to turbo ked je v dobrom stave je velmi funkcne ja by som jazdil na 1,0 bar ,, a to cerpadlo pozri mozno bude zanesený saci kôč no nom a preto tlaci tak malo,, pozri si môj topic skladam teraz auto mam tam aj tu nadobkku,, ja mam externe čerpadlo z peugeota 405 T16, tlací 6 bar,,
ja tankujem 98 oktam a auto islo v pohode,,
IC podla mna moze ostat aj seria len ho nejak rozumne posunut do naraznika aby nanho isiel lepsie vzduch,, ak je samozrejme tak ako ho ma gtxka v serii.
ja mam predzapal seria 12 a jazdil som na 20,
turbo a nejaky hybryd neviem ale ked poskladat tak by som to dal do turbosevisu predsa turbo toči 100 tis, otacok tak to nie je sranda, a ked ti nestaci vykon,, nechal by som seriu a riesil by som mprevodovku,, tam su skryte kone,, ver mi