byvaly sef mal P(r)assata TDI 130K cipnuty na cca 180K.sumar = pravidelna vymena homokinetickych klbov,2x vymenena prevodovky,odislo servo,brzdy max 50.000km.
Tak len dotoho cipujte dalej servisy sa potesia.
Ked chces vykon kup si poriadne auto a nezmykaj biednu 1.3 ci 1.6 motor je aj tak kvoli zivotnosti okresany na 60% vykonu.
Vezmi si take auta na Rally kolko im tam vydrzia motory,ver mi ze za sezonu ich par vymenia.
Nedavno ma obehol 3kovy Golf TDI urcite cipnuty tahalo mu to dobre chlapcovi,ked som sa za neho priblizil vtedy pridal,ale to neviem ci vybuchol ale v tej chvili som uz flekoval bo som hovno videl,ku*va jak zadymovacka z T72.Hned som prepinal na vnutorny okruh a cakal som na naraz.Ten by urcite presiel emisiou,to moze CO2 ratat na kila.