Moderátor: George
Lubos1 píše:Nema s tym tvoj otec nejak problemy? Ako mu to teraz jazdi? Ako sa zmenila charakteristika motoru, zmenilo sa nieco, co sa tyka rozsahu pouzitelnych otacok?
Co sa tyka zivotnosti motora a inych suciastok, co mu povedali v Mazde?
Ide to bez skratenia zivotnosti, ale s japoncami je vseobecne problem s takymito vecami, ja som chcel chip na moju 323 ale nikto mi to nevedel, resp. nechcel spravit...TomAnt píše:Lubos, chipovat Mazdu skusali priamo Mazdaci a viem ze s tym bol dost problem, viac ti povie Dabel. Ja osobne by som do toho nesiel, vzdy je to nieco za nieco a bez skratenia zivotnosti ci opotrebenia motora, neverim ze to ide..
Lobo píše:sem linej cist vsechny reakce.. ale jestli si vazne myslite ze nejakej "chiptuning" za 20t vam zvedne vykon, tak vas pri tom necham..
Staci ze firmy zabivajici se pravym chiptuningem jsou v CR asi 2 a na slovensku 1.. To nemluvim o cenne ktera je mnohdy kolem 50t a vys..
tyhle super boxy a "chiptuningy" jsou jen nahrazka, vetsinou se to dela tak ze se vyradi teplotni cidlo, knock senzor, nekdy i zvedne plnici tlak fenu, da se odpor pred vstriky aby zustaly dele otevreny a zmeni se lehce mapa v ecu.. tot vse, ale motor vam v techto podminkach moc dlouho nevydrzi..
lepsi je jit opacnou cestou, a to vetsi IC, vetsi vstriky, rozlestit kanalky, mbc/ebc na vednuti tlaku, filtr, svody a na zaver dat nejakou piggybacks kvuli ecu, popripade koupit stand-alone ecu..
Dale potom kovany vnitrnosti, nizsi KP apod.. ale to uz jsme v jinych vykonech, kvalite a cenach..
Takze je na vas jakou cestu zvolite
Steve píše:Ja by som bol velmi zvedavy potom na reakcie, keby to auto slo napr. do severskych podmienok alebo naopak na Saharu. Vivat chiptuning by Unknown companies.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť