Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Küberl tuning

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

Poslaťod TomAnt » Štv Feb 03, 2005 7:09 pm

To bola ina Mazda :o) SK vs CZ
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Harry FE3 » Štv Feb 03, 2005 8:42 pm

Tatovi doporucili rovnou u dealera,kde svoji M6 kupoval,at si ji u nich chipne.Pro Mazdu to dělá firma BIT-POWER,která zaručuje chipem zvýšení výkonu ze 100kW a 310Nm na 126kW a 378Nm.Záruka mu samozřejmě zůstane na všechno a cena kolem 15tis. Kč.
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Lubos1 » Sob Feb 05, 2005 10:03 pm

Nema s tym tvoj otec nejak problemy? Ako mu to teraz jazdi? Ako sa zmenila charakteristika motoru, zmenilo sa nieco, co sa tyka rozsahu pouzitelnych otacok?

Co sa tyka zivotnosti motora a inych suciastok, co mu povedali v Mazde?
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Harry FE3 » Sob Feb 05, 2005 11:08 pm

Lubos1 píše:Nema s tym tvoj otec nejak problemy? Ako mu to teraz jazdi? Ako sa zmenila charakteristika motoru, zmenilo sa nieco, co sa tyka rozsahu pouzitelnych otacok?

Co sa tyka zivotnosti motora a inych suciastok, co mu povedali v Mazde?


Otec absolutně spokojenej,auto šlape jak hodinky jak motorově,tak interiér-rádio,cokoliv,protě žádnej problém.Auto má najeto 4tis.,takže ještě nic moc,ale postupně pouští,jede to líp,než ze začátku.

Co se týče té životnosti,říkaly,že nebude ovlivněna.Na vše zůstává záruka,jak jsem psal,takže si asi nemůžou dovolit dohodit chip,kterým by se ten motor posral,to by se jim nevyplatilo...
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Gothic » Str Feb 09, 2005 5:01 pm

OT - tenhle link byl v komentarich na http://www.tuzing.com - ze by inspirace pro nektere z nas? :o)

http://www.tclubpardubice.wz.cz/clubcars.htm
I QUIT !
Gothic
Komunikátor
 
Príspevky: 890
Registrovaný: Štv Aug 05, 2004 8:09 am
Bydlisko: ČR

Poslaťod Zoran » Sob Dec 24, 2005 6:28 pm

TomAnt píše:Lubos, chipovat Mazdu skusali priamo Mazdaci a viem ze s tym bol dost problem, viac ti povie Dabel. Ja osobne by som do toho nesiel, vzdy je to nieco za nieco a bez skratenia zivotnosti ci opotrebenia motora, neverim ze to ide..
Ide to bez skratenia zivotnosti, ale s japoncami je vseobecne problem s takymito vecami, ja som chcel chip na moju 323 ale nikto mi to nevedel, resp. nechcel spravit...
Obrázok užívateľa
Zoran
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2099
Registrovaný: Sob Jan 29, 2005 3:44 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Mato za » Štv Feb 09, 2006 12:11 pm

davajte si ozaj pozor co si do auta date a na akom principe to funguje, nechajte si to vyskusat, ozajstny profesionaly vam zmeraju vykon na skusobne pred a po, aby to nebolo len take pocitove, ze mam pocit ze to ide, na tejto stranke su dva nepodarene chiptuningyhttp://www.hetcl.cz/index.php?id1=3&id2=1#3
Mato za
Opytovateľ
 
Príspevky: 17
Registrovaný: Štv Jan 26, 2006 12:26 pm

Poslaťod Mato za » Štv Feb 09, 2006 12:12 pm

este raz tu adresu lebo to splunulo dokopy, http://www.hetcl.cz/index.php?id1=3&id2=1#3
Mato za
Opytovateľ
 
Príspevky: 17
Registrovaný: Štv Jan 26, 2006 12:26 pm

Poslaťod Lobo » Štv Feb 09, 2006 5:06 pm

sem linej cist vsechny reakce.. ale jestli si vazne myslite ze nejakej "chiptuning" za 20t vam zvedne vykon, tak vas pri tom necham..

Staci ze firmy zabivajici se pravym chiptuningem jsou v CR asi 2 a na slovensku 1.. To nemluvim o cenne ktera je mnohdy kolem 50t a vys..

tyhle super boxy a "chiptuningy" jsou jen nahrazka, vetsinou se to dela tak ze se vyradi teplotni cidlo, knock senzor, nekdy i zvedne plnici tlak fenu, da se odpor pred vstriky aby zustaly dele otevreny a zmeni se lehce mapa v ecu.. tot vse, ale motor vam v techto podminkach moc dlouho nevydrzi..

lepsi je jit opacnou cestou, a to vetsi IC, vetsi vstriky, rozlestit kanalky, mbc/ebc na vednuti tlaku, filtr, svody a na zaver dat nejakou piggybacks kvuli ecu, popripade koupit stand-alone ecu..
Dale potom kovany vnitrnosti, nizsi KP apod.. ale to uz jsme v jinych vykonech, kvalite a cenach..

Takze je na vas jakou cestu zvolite :jamaica
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Poslaťod pete » Štv Feb 09, 2006 10:52 pm

Lobo píše:sem linej cist vsechny reakce.. ale jestli si vazne myslite ze nejakej "chiptuning" za 20t vam zvedne vykon, tak vas pri tom necham..

Staci ze firmy zabivajici se pravym chiptuningem jsou v CR asi 2 a na slovensku 1.. To nemluvim o cenne ktera je mnohdy kolem 50t a vys..

tyhle super boxy a "chiptuningy" jsou jen nahrazka, vetsinou se to dela tak ze se vyradi teplotni cidlo, knock senzor, nekdy i zvedne plnici tlak fenu, da se odpor pred vstriky aby zustaly dele otevreny a zmeni se lehce mapa v ecu.. tot vse, ale motor vam v techto podminkach moc dlouho nevydrzi..

lepsi je jit opacnou cestou, a to vetsi IC, vetsi vstriky, rozlestit kanalky, mbc/ebc na vednuti tlaku, filtr, svody a na zaver dat nejakou piggybacks kvuli ecu, popripade koupit stand-alone ecu..
Dale potom kovany vnitrnosti, nizsi KP apod.. ale to uz jsme v jinych vykonech, kvalite a cenach..

Takze je na vas jakou cestu zvolite :jamaica


asi tak :koule
BA_323F_1.8_BP-DOHC_11N
Obrázok užívateľa
pete
VIP 2007
 
Príspevky: 1857
Registrovaný: Pon Dec 05, 2005 11:02 pm

Poslaťod stax » Pon Feb 13, 2006 10:41 am

Nemáte někdo zkušenosti, kromě Kuberlu, s Steinbauerem?? http://www.steinbauer.cc . Nabízí PBox (M6, 89kW na 105kW a 350 nM, což je akorát). Firma vypadá velice seriozně. Ceny jsou také velmi "seriozní" :-) etmo jsem se dočetl na jejich stránkách,že jejich PBox nezvedá plnící tlak ani neprodlužuje dobu vstřiku.
stax
 

Poslaťod Bootleg » Pon Feb 13, 2006 11:27 am

Ja by som bol velmi zvedavy potom na reakcie, keby to auto slo napr. do severskych podmienok alebo naopak na Saharu. Vivat chiptuning by Unknown companies.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Lobo » Pon Feb 13, 2006 12:50 pm

Steve píše:Ja by som bol velmi zvedavy potom na reakcie, keby to auto slo napr. do severskych podmienok alebo naopak na Saharu. Vivat chiptuning by Unknown companies.


souhlasim, kazda ecu ma naladeno nekolik map pro optimalni chod motoru, coz box urcite nezvladne. Tudiz auto muze jet skvele pri 25°C a slunci, ovsem jakmile zacne prset nebo se zvedne vlhkost vzduchu je problem. Ecu si stimto poradi ze prepne na jinou optimalni mapu, ovsem powerbox porad pobezi na "nejvyssi" vykon a tudiz bude seriovou ecu plest. Je jasny ze pokud je ten "box" (zality dratek s odporem) co k cemu tak se prizpusobi i pocasi, ovsem cena takoveho boxu je zase nekde uplne jinde.
Obrázok užívateľa
Lobo
Komunikátor
 
Príspevky: 562
Registrovaný: Ned Jan 29, 2006 9:53 pm
Bydlisko: Praha/Mlada Boleslav

Predchádzajúci

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron