Stránka 2 z 3

Je to Vas nazor

PoslaťNapísal: Str Jan 19, 2005 10:28 pm
od Proxima1
Bol som vyzvany, aby som sa ozval. Fakt je jeden. Bol by som sa ozval aj bez toho. Tie grafy, excel tabulku aj propagacny material mam, mam aj oficialne materialy z odbornych merani (su to kopie). Je to mozne smahom ruky odsudit ako blbost, ale je mozne aj to skusit a zistit na vlastnej kozi. Jazdim s tym uz od apríla 2004 a jazdu som tomu neprisposobil, naopak. Ked som mazdu kupil, tak som ju setril a jazdil ako s mojim predchadzajucim autom - defenzivne. Ako zistujem, cim dalej, tym castejsie sa dostavam do "zavodov" s ostatnymi ucastnikmi (a v Ba je mozne zavodit pomaly na kazdej stvorprudovke) a maloktore auto ma necha na krizovatke za sebou. Takze (zial) ziadne jazdenie na spotrebu sa nekona. Hned vsak trochu polemiky - vyradenim rychlosti pred krizovatkou nabehne volnobeh so spotrebou 0,8-1 l/100 km; takze viac sa usetri spomalovanim "motorom" pri zaradenej rychlosti, t.j. s nulovou spotrebou.
Za obdobie po namontovani setrica mam priemernu spotrebu o cca 0,8-1,2 l/100km nizsiu ako predtym. to je fakt.

Proxima1

Re: Je to Vas nazor

PoslaťNapísal: Str Jan 19, 2005 10:38 pm
od Honza
Proxima1 píše:Hned vsak trochu polemiky - vyradenim rychlosti pred krizovatkou nabehne volnobeh so spotrebou 0,8-1 l/100 km; takze viac sa usetri spomalovanim "motorom" pri zaradenej rychlosti, t.j. s nulovou spotrebou.


Proxima1


Jo,vyřazením se do určité hodnoty otáček..cca 1800 a nahoru jede zadarmo..Ale zase to má minimální dojezd,protože to silně brzdí motorem..

K tomu zázraku..No když to říkáš... :lol

Re: Je to Vas nazor

PoslaťNapísal: Str Jan 19, 2005 10:56 pm
od Proxima1
Honza píše:
Proxima1 píše:Hned vsak trochu polemiky - vyradenim rychlosti pred krizovatkou nabehne volnobeh so spotrebou 0,8-1 l/100 km; takze viac sa usetri spomalovanim "motorom" pri zaradenej rychlosti, t.j. s nulovou spotrebou.


Proxima1


Jo,vyřazením se do určité hodnoty otáček..cca 1800 a nahoru jede zadarmo..Ale zase to má minimální dojezd,protože to silně brzdí motorem..

K tomu zázraku..No když to říkáš... :lol


Ja tomu nehovorim zazrak, ide len o vyuzitie obycajnej fyziky. mimochodom, v tych reklamnych materialoch sa hovori prave o mazdach. :u:

Proxima1

Re: Je to Vas nazor

PoslaťNapísal: Str Jan 19, 2005 11:07 pm
od Honza
Proxima1 píše:
Honza píše:
Proxima1 píše:Hned vsak trochu polemiky - vyradenim rychlosti pred krizovatkou nabehne volnobeh so spotrebou 0,8-1 l/100 km; takze viac sa usetri spomalovanim "motorom" pri zaradenej rychlosti, t.j. s nulovou spotrebou.


Proxima1


Jo,vyřazením se do určité hodnoty otáček..cca 1800 a nahoru jede zadarmo..Ale zase to má minimální dojezd,protože to silně brzdí motorem..

K tomu zázraku..No když to říkáš... :lol




Ja tomu nehovorim zazrak, ide len o vyuzitie obycajnej fyziky. mimochodom, v tych reklamnych materialoch sa hovori prave o mazdach.

Proxima1


Ne,tam nejde o fyziku..ta tam má být jako zaklínadlo,ale nemá to žádný opodstatnění..stejně jako různý sračky do oleje nebo pič tuningy.
Dám ti příklad ano..Takže třeba Ford,Peugeot a Citroen teď společně vyvinuli novej Hdi 2,7l motor..samozřejmě se do toho počítá komplet osazenej motor,včetně palivové soustavy a podobně..a teď sem dostaneme k meritu věci..Celej tenhle vývoj stál 2mld eur.Ano,tolika peněz na jeden motor.A pak přijde nějakej franta co si v jednoduché formě nechá vylisovat kus plastu,do toho hodí pár magnetů a ukáže všem,jak se to má správně dělat....Stejně jako pepa pič tuner a lojza olejo vylepšovač...Nezdá se ti to ani trošku postavený na hlavu? :spik2

PoslaťNapísal: Str Jan 19, 2005 11:50 pm
od Hosť
No čo sa týka tohto magnetického vylepšovača, ostávam skeptický, ale na znak otvorenosti na noc nechám auto pred garážou. Na dnes avizoval moskovský úrad pre kozmonautiku ovplyvnenie atmosféry zeme nadmiernou slnečnou aktivitou. Magnetická búrka sa o chvílu začne, tak som zvedavý.... Ráno to idem vyskúšať. :o)

PS: Bravo Boban, dobrá téma! Ďalší rozumný človek. Preto mám najradšej toto forum.

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 8:51 am
od Proxima1
boban píše:Našiel som o tom info na:
http://impexcz.prodejce.cz/ekobenzcomplet.htm
ja som sa o tom bavil s chlapom, ktorý to má v C3 a povedal, že to pomáha a že auto dosahuje lepšie zrýchlenie pri nižších otáčkach a zvyšuje to vraj aj maximálku. Neviem či má presne tento magnet, alebo iný.


To, co je tu predvadzane, mozno aj zavana nejakym tym samanizmom. To, co mam v aute (pardon v Mazde :zerute: )ja, je iné. Hlavne ide o sposob instalacie magnetizera "do" :shock palivovej sustavy a doplnenie o dalsiu cast do nadrze. Opakujem do palivovej sustavy a nie "na" palivovu sustavu.
Ale kedze mam vysledky oficialnych merani, mam certifikaty výrobcov aut, tak nemozem v ziadnom pripade suhlasit s apriori odsudenim len z pocitu, ze keby to tak bolo, uz by sa to davno pouzilo. Podla mna tu ide o xeft - omnoho lepsie sa vynima udaj 2 mld USD (EUR, ...) na vyvoj, ako prevziat nieco tak jednoduche a (hlavne) lacne s obdobnym vysledkom. A tiez si myslim, ze zhovadovat bez dokazov len na základe pocitov, to sa silne podoba stredovekej inkvizicii. Ja si myslim, ze mi to pomaha udrzat spotrebu i cistotu motora na relativne slusnej urovni napriek mojej coraz tazsej nohe. A o to tu ide.
Proxima1

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 9:04 am
od Honza
Proxima1 píše:Podla mna tu ide o xeft - omnoho lepsie sa vynima udaj 2 mld USD (EUR, ...) na vyvoj, ako prevziat nieco tak jednoduche a (hlavne) lacne s obdobnym vysledkom. Proxima1


Nejsi ty podnikatel v oboru vývoje motorů? :ho: Já sem měl za to,že by to výrobci poskytlo výhodu před ostatníma,kdyby mohl s prakticky nulovýma nákladama nabídnout motor se spotřebou o litr nižší..Ale možná,že špatně chápu tržní ekonomiku a ti velcí jsou tak hodní,že nechávají těm malým záměrně prostor pro jejich vychytávky.. :spik2

Ale když píšeš že máš i část v nádrži..tak se mi matně vybavuje,že jsem o tomhle něco zaslechl..Nemá to spíš pracovat na principu podobně jako katalyzátor u auta,že by to mělo nějak upravovat samotný chemický složení?Nemáš odkaz na nějaký stránky,kde by to bylo?

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 10:14 am
od dabel
Proxima: ak chces zverejnit tabulku Tvojich spotrieb, posli mi ju emailom a vystavim ju.

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 10:35 am
od Peter Borek
Pááni skusme sa zamysliet........ :skler
Nie zeby som bol zastanca takychto pic.vin ale nase Mazdicky su auta konstrukcne takmer 20 rokov stare, dnesne 2-litre maju o liter (mozno aj viac) nizsiu spotrebu ako tie nase - nie je to mozne tym ze to uz je implementovane v novych motoroch????
A to za 4 tisicky je uz len kseft pre toho co to vymyslel a predava to zo 10000% rabatom do starsich aut a v novych je to za facku.

Co vy na takuto teoriu????

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 10:40 am
od Honza
Peter Borek píše:Pááni skusme sa zamysliet........ :skler
Nie zeby som bol zastanca takychto pic.vin ale nase Mazdicky su auta konstrukcne takmer 20 rokov stare, dnesne 2-litre maju o liter (mozno aj viac) nizsiu spotrebu ako tie nase - nie je to mozne tym ze to uz je implementovane v novych motoroch????
A to za 4 tisicky je uz len kseft pre toho co to vymyslel a predava to zo 10000% rabatom do starsich aut a v novych je to za facku.

Co vy na takuto teoriu????


Ne,není to tím.

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 10:51 am
od George
Ta nižší spotřeba je dána novýma technologiema mezi který rozhodně napatří šarlatánskej magnet. Proč by opravdu automobilky vyhazovali miliardy eur za aerodinamický tunely,testy, vývoj nových technologií motorů (s ohledem na zvýšení výkonu,snížení spotřeby a emisí), kdyžby jim tam kdejakej Franta Motyka přicvaknul magnet za 5 000 a snížil spotřebu o to samý co jejich vývoj za miliardy .

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 11:00 am
od Peter Borek
TO bol cisto len teoreticky pokus o vysvetlenie hovorim nie som zastanca takych somarin. Ale prisady do oleja a benzinu 100% uznavam. Mam vyskusany len Lubrifilm ako do prevodovky tak aj do motora a mam s nim velmi dobre skusenosti. Je to na baze makych kovov na vyplnenie malych netesnosti a grafitu, ktory je odolny voci vysokym teplotam a znizuje trenie. Takze ten olej a motor sa menej prehrieva, tym padom je lepsia ucinnost premeny energie (nizsie straty teplom) a tym aj spotreba, emisie, hlucnost atd....

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 11:14 am
od Honza
Přísady do lejů a magnetický šetřiče... http://mondeo.fordclubs.org/clanky/cech/prisady.htm

Výrobci olejů jsou stejný hovada jako výrobci motorů..taky o tom ví hovno..je třeba jejich výrobky doladit až do bezvědomí :ho:

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 11:50 am
od George
ty vole to je dlouhý

PoslaťNapísal: Štv Jan 20, 2005 1:35 pm
od Peter Borek
Je to dlhe ale super :jo konecne mi to niekto vyhodil z hlavy ze tie pico.iny su dobre ........ veelmi pekne dakujem ...... este ze som to nestihol dat do mojej mazdicky :zerute: Uz som o tom uvazoval tohto mesiaca. ... fuuuf. Svine jedne predaju aj skazene hovno aby zarobili a nic netusiaci zakaznik si znici motor hovada jedne. Nemam slov... :snip :pif :vztekly :vztekly :vztekly