Stránka 2 z 2

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Uto Sep 09, 2008 2:42 pm
od ALPHANUMERIC
zdarec chlapi tak som nieco nasiel....na www.enginesus.com ......mozte sa na ro kuknut a poradit?????

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Uto Sep 09, 2008 4:34 pm
od Bootleg
Mas 2.0? No.. tak podla fotky na stranke to odhadujem na:

- komplet sanie s vahou vzduchu, mozno by potom bodla JE-50
- komplet hadice chladiaceho systemu plus chladic, ventilator
- riadiaca jednotka (mozno KL36 k JE-50ke vahe)
- kompletnu kablovacku do interieru a motoroveho priestoru
- nove silentbloky na motor a prevodovku
- nove predne pruziny (pre V6)
- nova pristrojovka s cervenym polom otackomera na 7000
- zvysok az na par detailov, hadiciek, spojek, prichytiek a spol. by mal byt totozny

Vacsinou sa robi vymena V6 za V6, ale kedze GE-cka bola prvotne dimenzovana podvozkom, brzdami a karoseriou na najsilnejsi variant (cize KL-DE), brzdy a podvozok (okrem prednych pruzin) menit netreba.

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Ned Sep 14, 2008 10:27 am
od ALPHANUMERIC
a tvoj odhad financii???

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Ned Sep 14, 2008 10:08 pm
od Bootleg
tazko povedat, podla toho, ako sa ti co podari zohnat.. treba ratat aj s nakladmi napr. na nove rozvody (istota), kvapaliny, pracu.. tak do 60tis by sa to malo zmestit.. v pripade riesenia nejakych pripadnych problemov.

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Pon Sep 15, 2008 10:43 am
od ALPHANUMERIC
mmmm...to asi zacnem s podvozkom.......plne nastavitelny 36000..........a potom mozno s tym motorom

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Pon Sep 15, 2008 12:19 pm
od Bootleg
no asi hej, k tomu by som pridal aj lepsie brzdy, ked je prianie dat tam ZE-cko..

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Pon Sep 15, 2008 8:09 pm
od ALPHANUMERIC
odporucas nejaku znacku??:: a nevis mi poradit potreboval by som ciernu pristrojouku a aj cierne tapaciry na predne dvere

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Pia Sep 19, 2008 1:48 pm
od ALPHANUMERIC
Tak ludia, dalo by sa to spravit aj takto: dat tam motor KLZE, ale veci co musim vymenit napr.prevodovku, dat z europskej 2.5 V6?:hmmhmm

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Pia Sep 19, 2008 11:00 pm
od Bootleg
preco chces menit prevodovku, hod tam tu, co mas teraz..

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Sob Sep 20, 2008 9:14 am
od ALPHANUMERIC
Z 2.0? To sa da? A tie ostatne veci co si pisal mozu byt z tej slabsej V6???? :hmmhmm

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Sob Sep 20, 2008 10:48 am
od Bootleg
aha pardon, iba z V6-iek sadnu, manualne. :) trosku sa mi to poplietlo. ostatne veci mozu byt zo "slabsej" V6. okrem vahy, ecu, kablovacky, ale aj to sa da upravit, prisposobit.

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Sob Sep 20, 2008 1:35 pm
od ALPHANUMERIC
Dufal som, ze sa to bude dat skombinovat s tou slabsou, takto neviem ako dalej :ko

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Str Okt 01, 2008 9:59 am
od azet
byt tebou tak do takejto prerabky sa nepustam. zmysel to ma, ked menis KL-DE alebo KL03 za KL-ZE.

je urcite jednoduchsie si zaobstarat 626 (prip. MX-3, MX-6, Ford Probe...) s 2,5 KL-.. a potom swapnut KL-ZE.
Tvoj zamer je sice realny, ale vynalozis tolke usilie, ze mozno s tym v polke prastis :ko

orientacna cena vid napr.: http://www.probeaddiction.com/klze.htm

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Str Okt 01, 2008 8:38 pm
od ALPHANUMERIC
Praveze som si toho vedomy. Ale stale nad tym dumam :hmmhmm Mojou jedinou zachranou bolo, zeby som tam nahadzal veci z europskej V6 2.5l a potom uz len doobjednal KLZE... :bee

Re: KLZE 24v V6 2.5l

PoslaťNapísal: Pia Máj 04, 2012 7:36 pm
od fidel1983