pokial sces 626ku s V6kou tak si ju kup. vyjde ta to zaprve kus lacnejsie, ak predas tu co mas fcil. okrem toho - okrem toho co ti popisali mali V6ky aj vacsie brzdy, a aj insie tlmice (aj ked neviem ci nie iba GTcko) atd atd. lenze pripada mi ze to by ti jaksi nevadilo, hlavne tam nacpat motooor.... rovnake motory sa davali aj do MX6 a fordu probe II.generacie, na tie sa da zohnat v statoch turbo kit. samozrejme by to vyzadovalo okrem toho dalsie posilenie brzd a naprav.
copperfield nehal zmiznut sochu slobody? je tam toho! ja som nacpal tri detske sedacky do xedosa 6!
Poloosi sa menit nemusia, su totozne. U nas kupis V6 len verziu KL-DE, ta znesie aj preplnanie turbom. V Japonsku bol dostupny aj KL-ZE, ten mal cca 200k, vyssi kompresny pomer, ine sanie, ine piesty, vacky, hlavy. Ale ten nieje vhodny na preplnovanie turbom. Napchat sa tam da, treba silentbloky a to, co bolo spomenute vyssie, plus ine pruziny dopredu, kablovacku pre V6, ECU, pristrojovku, vyfuk komplet.. chladic.. vela stastia.
asi tak tolkominfo...dik ludia toto je moja 1 mazda a tak vas oboznamim trosku....mal som r.v 92 trosku spojleru trosku kola ale mal som ju len 2 tyzdne ataka mila pani ma nabrala zobrala mi xenony a tak trafila aj nosnik........tak som v prahe zohnal 626 r.v. 1998 ale este vyzera ako moja a nie tie novsie len to je anglican ale je to neskutocne zachovale proste cele auto perfektne a tak ho chcem zachovat karoseriu aj interier......a tak zohanm ciernu pristojovku aj boky dveri/tapaciri/........preto aj chcem vediet ten naj naj naj naj motor ktore sa davali 626 nechcem to z bavoraka a ani z nicoho ineho len zo 626...,.a co to vyzaduje a aj rady co by sa dalo dalej robit a tak......... tak mi este niekto napiste co sa tomu fakt rozumie aby som to vsetko vedel na sto percen.,....A VSETKYM VAM DAKUJEM ZA RADI STE TU SUPER LUDIA A ESTE AKE GT CO???OBOZNAMTE ZO VSETKY PLEAS