Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

motor 2.3 miller

Tuning technických častí vozidla, motor, podvozok atď...

Moderátor: George

motor 2.3 miller

Poslaťod PPollo » Pon Júl 16, 2012 9:20 pm

Kedže u 2.3 miller motora robia ten vykon hlavne vačky a kompresor, či by sa to nedalo nahodit do napr. KF, alebo KL motora? Alebo prehodit cele hlavy z millera na KF/KL motor? U KF motora by som uvýtal cca 60Hp a 100Nm naviac :o) A ko je to so spotrebou u miller motora?
PPollo
Čitateľ
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Ned Jan 15, 2012 12:30 am
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Pon Júl 16, 2012 9:56 pm

... a ine casovanie ventilov a kopec inych dalsich veci...
Spotreba, moja priemerka za 3 roky bola 13,7 l/100km, ale mam dojem, ze tam bolo nieco zle pozapajane, lebo Leichnam na tom fici dalej za ovela menej...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17875
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod PPollo » Uto Júl 17, 2012 11:37 pm

ved tie vačky su spravene tak aby mali ine časovanie. a elektroniku riešit netreba(aspon si myslim),vstreky by mali zvladat ten kompresor. hlavne ma zaujima ci je rozdiel v hlavach okrem kompresneho priestoru aj iny(sedla vačiek). alebo ci by slo nahodit aspon kompresor z millera na KF motor a už keby aj ano či by to ten motor zvladal... čisto teoreticky keby som nahodil na KF motor(2.0 V6) vačky a kompresor z millera,tak by som mal 2liter miller motor?alebo je potrebne menit vstreky, riadiacu,...?
PPollo
Čitateľ
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Ned Jan 15, 2012 12:30 am
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Str Júl 18, 2012 7:57 am

Ine su aj sviecky (platinove). Musia byt kvoli tlakom. Ako vravim, je tma kopec inych veci, to nebude take easy...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17875
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod PPollo » Str Júl 18, 2012 7:34 pm

A neskusal take nieco uz niekto tu na fore? A jestvuje niečo take ako supercharger na mazdu V6 KF, KL motor? niekde na nete som nasiel že ten kompresor na milleroch sa dost casto kazí...
PPollo
Čitateľ
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Ned Jan 15, 2012 12:30 am
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod iron-racing » Štv Aug 02, 2012 12:14 am

Mazdar.
Neviem presne, o co tu konkretne ide, ale viem urcite, ze hlavy z KJ nenahodis nikam inam, nez na KJ. A co sa lyshollmu tyka... neviem si dobre predstavit riesenie uchytenia, umiestnenia a nahonu zaroven u motorov KL a KF, kedze v KJ je nahodeny v drziaku medzi hlavami a pohanany remenicou od kluky. nehovoriac o uz spominanych vackach, vstrekoch a celom casovani je uplne cele sanie totalne odlisne. tym padom by ti urcite doma ten kompresor nahodit nesiel. a miller ma okrem ineho trosku viacej elektriky.
ak mas v aute KFko V6, videl by som ako najvhodnejsi "tuning" jednoducho vymenu za KL. mam ho v X9ne, co je dost velke auto a poviem ti, ze ked je v plnefunkcnom stave, tak nepocitujem zrovna deficit vykonu... :o:
626GD; 2.0i 66kW 1991 FE6E
Xedos 9; 2.5i V6 24V 149kW 1993 KLZE? :)
Obrázok užívateľa
iron-racing
Prispievateľ
 
Príspevky: 401
Registrovaný: Sob Okt 03, 2009 1:00 am
Bydlisko: Blízko hlavného mesta
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod Mazdagazdaa » Pia Aug 10, 2018 2:20 pm

Môj osobný názor je, že X9 2.3 kompresor má výkon dostatočný, má krásny tichý a kultivovaný chod a na tomto aute by som nič nemenil. Je to super auto za rýchle prachy.
Mazdagazdaa
Čitateľ
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Pia Aug 10, 2018 2:15 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Späť na Technika

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron