Enzo píše:Doktor píše:Enzo píše:Doktore a potrebuješ tú rozperu? Mne by sa hodila.
Vies co bude? Hovno s makem pod padakem.
P.S. Na 1.5 ju naozaj nepotrebujes.
Darebák!
Naftu ti do motora!
Moderátor: George
Enzo píše:Doktor píše:Enzo píše:Doktore a potrebuješ tú rozperu? Mne by sa hodila.
Vies co bude? Hovno s makem pod padakem.
P.S. Na 1.5 ju naozaj nepotrebujes.
Darebák!
Naftu ti do motora!
Doktor píše:Enzo píše:Doktore a potrebuješ tú rozperu? Mne by sa hodila.
Vies co bude? Hovno s makem pod padakem.
P.S. Na 1.5 ju naozaj nepotrebujes.
pete04 píše:No tak Doktore, rozperna tyc medzi McPhersony snad ma ine uplatnenie ako pri maximalke, ze?
Tak vynechajme objem motora a navyse nerobme z dvojlitra trhaca asfaltu
tak tak!pete04 píše:Doktor píše:Enzo píše:Doktore a potrebuješ tú rozperu? Mne by sa hodila.
Vies co bude? Hovno s makem pod padakem.
P.S. Na 1.5 ju naozaj nepotrebujes.
No tak Doktore, rozperna tyc medzi McPhersony snad ma ine uplatnenie ako pri maximalke, ze?
Tak vynechajme objem motora a navyse nerobme z dvojlitra trhaca asfaltu
P.S. Tymto sa ospravedlnujem majitelom S2000, ak to nejaky cita
pete04 píše:Doktor píše:Enzo píše:Doktore a potrebuješ tú rozperu? Mne by sa hodila.
Vies co bude? Hovno s makem pod padakem.
P.S. Na 1.5 ju naozaj nepotrebujes.
No tak Doktore, rozperna tyc medzi McPhersony snad ma ine uplatnenie ako pri maximalke, ze?
Tak vynechajme objem motora a navyse nerobme z dvojlitra trhaca asfaltu
P.S. Tymto sa ospravedlnujem majitelom S2000, ak to nejaky cita
Enzo píše:Do tvojej mazdy naftu. A potom nebudes potrebovať ani ty tú vzperu, lebo ti auto nepojede. A potom mi ju môžeš kludne predať.
pete04 píše:No tak Doktore, rozperna tyc medzi McPhersony snad ma ine uplatnenie ako pri maximalke, ze?
Tak vynechajme objem motora a navyse nerobme z dvojlitra trhaca asfaltu
P.S. Tymto sa ospravedlnujem majitelom S2000, ak to nejaky cita
no ale zabudas ze to su turbomotory na rodiel od mazdackeho, subaru ma k tomu este boxer a ked ti to nestaci tak si porovnaj vykony a krutiace momenty ktore su cca min. 1,5 krat vyssie (NM) a kW skoro 2x take... Takze tak... k tym motorom sa moze porovnavat tak 1,8T zo starej 323 alebo 2.3T z 6MPSDoktor píše:pete04 píše:No tak Doktore, rozperna tyc medzi McPhersony snad ma ine uplatnenie ako pri maximalke, ze?
Tak vynechajme objem motora a navyse nerobme z dvojlitra trhaca asfaltu
P.S. Tymto sa ospravedlnujem majitelom S2000, ak to nejaky cita
Obsah 2.0 ma Lancer EVO... Donedavna aj WRX STi... no to je jedno. V6 2.0 ziadny trhac asfaltu nie je, ale na 1.5 to staci. Ta rozpera Dole aj hore ma za ulohu vytvorit akysi ram v karoserii, ktory ma branit jej nadmernemu krutu pri dynamickom namahani. Vysledkom su istejsie jazdne vlastnosti.
Zoran píše: no ale zabudas ze to su turbomotory na rodiel od mazdackeho, subaru ma k tomu este boxer a ked ti to nestaci tak si porovnaj vykony a krutiace momenty ktore su cca min. 1,5 krat vyssie (NM) a kW skoro 2x take... Takze tak... k tym motorom sa moze porovnavat tak 1,8T zo starej 323 alebo 2.3T z 6MPS
Doktor píše:pete04 píše:No tak Doktore, rozperna tyc medzi McPhersony snad ma ine uplatnenie ako pri maximalke, ze?
Tak vynechajme objem motora a navyse nerobme z dvojlitra trhaca asfaltu
P.S. Tymto sa ospravedlnujem majitelom S2000, ak to nejaky cita
Obsah 2.0 ma Lancer EVO... Donedavna aj WRX STi... no to je jedno. V6 2.0 ziadny trhac asfaltu nie je, ale na 1.5 to staci. Ta rozpera Dole aj hore ma za ulohu vytvorit akysi ram v karoserii, ktory ma branit jej nadmernemu krutu pri dynamickom namahani. Vysledkom su istejsie jazdne vlastnosti.
Doktor píše:pete04 píše:No tak Doktore, rozperna tyc medzi McPhersony snad ma ine uplatnenie ako pri maximalke, ze?
Tak vynechajme objem motora a navyse nerobme z dvojlitra trhaca asfaltu
P.S. Tymto sa ospravedlnujem majitelom S2000, ak to nejaky cita
Obsah 2.0 ma Lancer EVO... Donedavna aj WRX STi... no to je jedno. V6 2.0 ziadny trhac asfaltu nie je, ale na 1.5 to staci. Ta rozpera Dole aj hore ma za ulohu vytvorit akysi ram v karoserii, ktory ma branit jej nadmernemu krutu pri dynamickom namahani. Vysledkom su istejsie jazdne vlastnosti.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť