Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Trosku som faceliftoval moju M6

Vizuálny tuning exteriéru...

Moderátor: George

Re: Trosku som faceliftoval moju M6

Poslaťod Sinister » Štv Sep 24, 2009 8:03 pm

chcel som vidieť jeho foto aktualneho stavu ked hovorí že nema miesto kde by tu odbočku spravil...
=== Mazda Xedos 9 --MCE-- 2,3l ... V6 ... 210hp ===
Obrázok
Obrázok užívateľa
Sinister
Forum Guru
 
Príspevky: 1095
Registrovaný: Uto Okt 07, 2008 12:27 am
Bydlisko: Bratislava - Petržálka
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Batman » Štv Sep 24, 2009 10:01 pm

zajtra nafotim a vecer sem hodim fotky.
Mazda 6, 1.8, 2003, GroundZero, Mio C720 IGO8
Obrázok užívateľa
Batman
Komunikátor
 
Príspevky: 565
Registrovaný: Štv Mar 06, 2008 9:55 am
Bydlisko: Trenčín
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Batman » Pia Sep 25, 2009 9:45 pm

Takze situacia je takato. Poradte ako tam urobit odbocku na druhy vyfuk.
Prílohy
DSC00861.JPG
DSC00858.JPG
DSC00857.JPG
Mazda 6, 1.8, 2003, GroundZero, Mio C720 IGO8
Obrázok užívateľa
Batman
Komunikátor
 
Príspevky: 565
Registrovaný: Štv Mar 06, 2008 9:55 am
Bydlisko: Trenčín
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod TomAnt » Pia Sep 25, 2009 10:26 pm

Ja by som to zasunul na koniec vyfuku ako takeho a prichytil, nejak tak nech to ma priemer ako polovica toho vyfuku :) . Ak som dobre pochopil z fotky, tak ta koncovka nie je s vyfukom spojena.
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod leichnam » Sob Sep 26, 2009 8:08 am

A keby si to zahol od hlavného výfuku smerom do druhého väčšou trubkou a z originálu pojde menšia?
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod canndale » Sob Sep 26, 2009 11:54 am

nad tym som aj ja uvazoval, ale problem je v tom, ze je tam priestor pre rezervu a ten ide az po naraznik, takze poza naraznik to nieje mozne viest.. iba ak to vratit naspat a poza priestor rezervy tam dostat ruru, ale to uz ide proti smeru prideniu vzduchu, takze je to zbytocne :(
je: Mazda 6 HTB 2003 2.0i 104kW
bol: Ford Focus combi 2000 1.6i 74kW
Obrázok užívateľa
canndale
Prispievateľ
 
Príspevky: 115
Registrovaný: Štv Sep 03, 2009 8:17 pm
Bydlisko: (SVK) BA (niekedy BB)
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod leichnam » Sob Sep 26, 2009 12:08 pm

To som si nevšimol. Tak potom ako povedal Tomant - hadicu ( výfukovú ako má napr. webasto) a natiahnuť to oblúkom medzi rezervu a nárazník :o)
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod Batman » Sob Sep 26, 2009 10:28 pm

Dakujem za rady. Leichnam presne nieco take by to chcelo. Je tam problem s priestorom. Dalo by sa to ako pise aj TomAnt s tou hadicou. Ta sa tam v pohode vojde. Problem je este stym ako vymysliet samotnu odbocku aby ju moc nebolo vidiet zo zadneho pohladu na auto. Ide o to, ze ta odbocka musi mat vacsi priemer ako samotny vyvod originalneho vyfuku.
Mam este 4 otazky:
Ked dajme tomu trochu priskrtim vyvod praveho vyfuku aby vzduch isiel aj cez hadicu do laveho vyfuku, nebude to trochu dusit motor?
Nebude vzduch na tej odbocke hvizdat?
Co keby som urobil hned vedla terajsieho vyvodu vyfuku druhy na tu hadicu?
Co by sa stalo naopak keby som predsa len dorobil origo lavy vyfuk. Nebude moja 1.8i o nejaky ten napr. 1 konik silnejsia? :o) Alebo to bude kvoli dalsej zatazi naopak slabsie?
Poradte. Dakujem za rady.
Mazda 6, 1.8, 2003, GroundZero, Mio C720 IGO8
Obrázok užívateľa
Batman
Komunikátor
 
Príspevky: 565
Registrovaný: Štv Mar 06, 2008 9:55 am
Bydlisko: Trenčín
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod leichnam » Ned Sep 27, 2009 8:15 am

Ja by som dal origo bez ohľadu na váhu keď už to je také komplikované. Ak riešiš záťaž a jazdíš len mesto, tak daj origo aj na druhú stranu a vyhoď rezervu, namiesto nej si daj toto. Len mi nepovedz, že tam už ani rezervu nemáš :o) Ale ak to pôjde lepšie do otáčok, tak máš vyhraté, ani ju nemusíš vyhadzovať :ho:
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod Batman » Štv Okt 01, 2009 10:04 am

Leichnam: na mojom aute je uz dost malo miest v povodnom stave. Takze spodok kufra vyzera u mna asi takto. Pod tym mam len tu dojazdovku. Tu by som nerad vyhodil. Myslis, ze je ta lepiaca sada v praxi pouzitelna?
Prílohy
GZ kufor.JPG
Mazda 6, 1.8, 2003, GroundZero, Mio C720 IGO8
Obrázok užívateľa
Batman
Komunikátor
 
Príspevky: 565
Registrovaný: Štv Mar 06, 2008 9:55 am
Bydlisko: Trenčín
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod leichnam » Štv Okt 01, 2009 10:39 am

Jejda, ty si naložený :o) Ten sprej pomôže ak máš len malú dieru a poriadne ho potrepeš, ak prerazíš gumu na kameni ap. tak nepomôže nič len rezerva :(
Diagnostika, upravy a opravy DPF, nahradne diely a servis BA-TT-NR
Obrázok užívateľa
leichnam
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 6662
Registrovaný: Sob Máj 26, 2007 7:06 pm
Bydlisko: †††campo santo†††

Poslaťod PePa » Štv Okt 01, 2009 12:57 pm

Do niektorych novyxh aut sa uz rezerva ani nedava. Do Galaxy som dostal tiez len spray a maly kompresor na nafukanie. Mam z toho docela blby pocit, ked nemam so sebou rezervu.
:zhuleny:
Mazde zdar, Xedosu zvlášť !!!
Obrázok užívateľa
PePa
VIP 2013
 
Príspevky: 2614
Registrovaný: Štv Jún 01, 2006 2:52 am
Bydlisko: Bratislava, Wien

Poslaťod canndale » Sob Okt 03, 2009 9:34 am

Niektore nove vozy, teda stredna trieda a vyssie maju runflat pneumatiky, na ktorych sa da dojazdit do servisu aj ked je bez vzduchu, pripadne poskodena.
a sada na opravu defektu je dobra len ked sa poskodi priestor behun, akonahle je poskodena bocnica tak to nepomoze a treba vymenit gumu

ale spat k teme: batman: to v kufri je subwoofer, alebo zosilovac? :) menil si cele plato nad rezervou, alebo si pouzil povodne?
je: Mazda 6 HTB 2003 2.0i 104kW
bol: Ford Focus combi 2000 1.6i 74kW
Obrázok užívateľa
canndale
Prispievateľ
 
Príspevky: 115
Registrovaný: Štv Sep 03, 2009 8:17 pm
Bydlisko: (SVK) BA (niekedy BB)
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Batman » Ned Okt 04, 2009 12:09 am

na fotke je zosilovac GroundZero GZHA 2250X. Plato je povodne ale trochu som ho upravil.
Prílohy
P5064827.JPG
Mazda 6, 1.8, 2003, GroundZero, Mio C720 IGO8
Obrázok užívateľa
Batman
Komunikátor
 
Príspevky: 565
Registrovaný: Štv Mar 06, 2008 9:55 am
Bydlisko: Trenčín
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod pitko 1970 » Str Dec 29, 2010 3:32 pm

To je ono! paráda.
pitko 1970
Čitateľ
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Uto Dec 28, 2010 10:24 am
Bydlisko: Levice
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Predchádzajúci

Späť na Exteriér

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron